اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| با استفاده از ظرفیت‌ها به‌دنبال ایجاد اشتغال در مه‌ولات هستیم

نماینده مردم مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتکا به ظرفیت عظیم منطقه مه‌ولات که محصولات کشاورزی است و با احیای شهرک صنعتی و استفاده بهینه از صنعت گردشگری به‌دنبال ایجاد اشتغال در این شهرستان هستیم.

فارس من| با استفاده از ظرفیت‌ها به‌دنبال ایجاد اشتغال در مه‌ولات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، «برنامه نماینده مه ولات در مجلس برای حوزه اشتغال چیست؟» از سوژه‌هایی بود که در سامانه «فارس من» منتشر شده و مخاطبان خواهان پیگیری این موضوع شدند.

نماینده مردم مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهرستان مه‌ولات ظرفیت‌هایی دارد که تقریباً در کشور بی‌نظیر است و یکی از این موارد وجود محصول پسته در این شهرستان است اما متأسفانه این محصول مهم و استراتژیک کشور و شهرستان نتوانسته است، پیرامون خود اشتغال ایجاد کند و شاهد این هستیم که ارزش افزوده این محصول تقریباً به صورت صفر از منطقه خارج می‌شود.

محسن زنگنه تصریح کرد: در راستای استفاده از ظرفیت عظیم محصول پسته با صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران صحبت کرده‌ایم و به‌دنبال این هستیم تا با ایجاد صنایع و صادرات این محصول در منطقه اشتغال ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه یکی‌دیگر از محورهای ما برای ایجاد اشتغال استفاده از ظرفیت گردشگری شهرستان است، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما در حوزه ایجاد اشتغال، احیای شهرک صنعتی شهرستان است که ابتدا باید زیرساخت‌های آن فراهم شود و استقرار صنایع در این شهرک صنعتی می‌تواند صنعت مه‌ولات را ارتقا دهد.

نماینده مردم مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی‌دیگر از برنامه‌های ما برای ایجاد اشتغال طرح هر روستا یک پروژه است، خاطرنشان کرد: در حوزه دانش‌بنیان هم برنامه‌هایی برای ایجاد اشتغال داریم و با استفاده از ساختمان‌های بلا استفاده که در اختیار دولت است به دنبال راه‌اندازی کارخانه استارت آپ در منطقه هستیم.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول