اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

باقرزاده: حال عمومی فخری خوب است/ برگزاری هر مسابقه‌ای پر ریسک خواهد بود

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: فخری در بیمارستان بستری است و خوشبختانه شرایط خوبی دارد.

باقرزاده: حال عمومی  فخری خوب است/ برگزاری هر مسابقه‌ای پر ریسک خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک چند روزی است به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص آخرین وضعیت فخری به فارس گفت: پس از اینکه مشخص شد او به کرونا مبتلا شده چند روزی را در خانه قرنطینه شد، اما با کاهش سطح اکسیژن در بیمارستان طالقانی بستری شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع وزیر ورزش و جوانان، وی شخصا با فخری صحبت کرد و با پیگیری‌های صورت گرفته مقدمات بستری شدن او در بیمارستان مسیح دانشوری فراهم شد و او در حال حاضر در این بیمارستان حضور دارد و حال عمومی‌اش خوب است.

باقرزاده در خصوص شرایط شمشیربازی گفت: فدراسیون جهانی اعلام کرده که تا پایان سال 2020 خبری از برگزاری مسابقات نیست و همه چیز به سال آینده موکول شده است. از سوی دیگر اعلام شد که قرار است به هر فدراسیون 4200 دلار کمک مالی صورت بگیرد و حق عضویت فدراسیون‌ها در سال 2020 نیز بخشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: کرونا شرایط سختی را به وجود آورده و نمی‌توان هیچ فعالیتی را انجام داد. هر مسابقه‌ای بخواهد برگزار شود، کاملا پرریسک خواهد بود و نباید جان افراد به خطر بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول