اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تولید روزانه ۱۱ هزار ماسک بهداشتی در گلپایگان

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه برای پیشگیری از بیماری کرونا از این پس استفاده از ماسک در تمام ادارات شهرستان و کسبه بازار اجباری است، گفت: از دو واحد تولیدی ماسک در شهرستان گلپایگان به صورت روزانه ۱۱ هزار عدد ماسک تولید می‌شود.

تولید روزانه ۱۱ هزار ماسک بهداشتی در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین یارمحمدیان عصر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان گلپایگان اظهار داشت: دستگاه‌های مربوطه برای اطفای حریق در مراتع شهرستان از این پس اجازه دارند از حریم و محدوده شهر خارج شوند.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر اینکه شهروندان از شنا کردن در پشت سد گلپایگان خودداری کنند، گفت: امسال تاکنون شاهد غرق شدگی در شهرستان گلپایگان نبودیم، منابع امور آب، آتش‌نشانی و جمعیت هلال‌احمر نسبت به پیشگیری از غرق شدگی کنترل لازم به ویژه در روزهای تعطیل را انجام دهند.

وی افزود: گلپایگان مدیریت سد کوچری را بر عهده ندارد بنابراین با اقدامات ستاد بحران از مرداد ماه امسال گشت قایق موتوری در سد کوچری راه‌اندازی می‌شود تا حادثه غرق شدگی جلوگیری یا کنترل شود.

یارمحمدیان عنوان کرد: در راستای آمادگی بیشتر در مواقع بحران و امدادرسانی سریع هوایی یک واحد پد بالگرد در شهر گلپایگان ایجاد شد.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر اینکه برای پیشگیری از بیماری کرونا از این پس استفاده از ماسک در تمام ادارات شهرستان و کسبه بازار اجباری است، تأکید کرد: از دو واحد تولیدی ماسک در شهرستان گلپایگان به صورت روزانه ۱۱ هزار عدد ماسک تولید و با نرخ ۱۲۵۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا مراکز عرضه قلیان است که در این خصوص با گشت مشترک، ادارات تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف سه مرکز عرضه قلیان در گلپایگان پلمب شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول