اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

باید در جهت افزایش بنیه اقتصادی مردم گام برداریم

استاندار خراسان رضوی گفت: باید در دو جهت توانمندسازی و افزایش بنیه اقتصادی مردم تلاش کنیم تا شاهد آسیب‌هایی همچون اعتیاد نباشیم.

باید در جهت افزایش بنیه اقتصادی مردم گام برداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در مراسم آغاز عملیات احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر که امروز در منطقه حسن آباد برگزار شد، با اشاره به ساخت مراکز این چنینی اظهار کرد: به دلیل آسیب‌هایی که از عدم کارایی بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به وجود آمده است، مجبور به احداث چنین اردوگاه‌هایی هستیم.

استاندار خراسان رضوی به این نکته که در همه نقاط دنیا عده‌ای با اعتیاد مواجه می‌شوند، پرداخت و افزود: اعتیاد یک بیماری است و باید با معتادان مانند یک بیمار رفتار کرد.

وی بر کاهش عواملی که منجر به آسیب‌های این چنینی می‌شود، تاکید و بیان کرد: باید در دو جهت توانمندسازی و افزایش بنیه اقتصادی مردم تلاش کنیم تا شاهد این آسیب‌ها نباشیم.

رزم‌حسینی به همت تمام دستگاه‌ها در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: مشهد شهری زائرپذیر است، بر همین اساس باید تلاش کنیم شهری بدون متکدی و معتاد داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم توجه و مراقبت‌های بهداشتی برای جلوگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: شایسته است که همه مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند، به‌ویژه استفاده از ماسک در اجتماع، آمار سازمان بهداشت جهانی می‌گوید تلفات شهرهایی که ماسک اجباری است تا حد صفر کاهش پیدا کرده است.

وی بر مراقبت‌های فردی و جمعی برای مقابله با این ویروس تاکید کرد و افزود: باید بتوانیم زندگی اجتماعی خود را در کنار این ادامه دهیم و از این بابت چاره‌ای نداریم، کسب‌وکار را تعطیل نکنیم و به همه بیاموزیم تا زمانی که واکسن‌های مورد نیاز کشف شود، باید همین سبک را دنبال کنیم.

گفتنی است؛ کمپ حسن‌آباد در فاز اول که تا 135 روز دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، 500 نفر و در فاز نهایی 3 هزار نفر را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول