اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید مشاور جدید امنیت ملی عراق بر تقویت روابط با همسایگان

مشاور جدید امنیت ملی عراق، تقویت روابط بغداد با همسایگان مطابق با منافع ملت و کشور عراق را از جمله برنامه‌های اصلی خود در این مسئولیت دانست.

تأکید مشاور جدید امنیت ملی عراق بر تقویت روابط با همسایگان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق از وجود طرحی برای تقویت روابط کشورش با کشورهای دنیا خبر داد.

از امروز (سه‌شنبه - ۱۴ ژوئیه)، «قاسم الاعرجی» وزیر کشور در دولت «حیدر العبادی» و از فرماندهان سازمان بدر، طی مراسمی رسمی، پست مشاور امنیت ملی عراق را از «فالح الفیاض» تحویل گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، الاعرجی پست جدید خود را از حیث مسئولیت، بسیار مهم و حساس خواند و گفت مشاور امنیتی ملی، وظایف زیادی را در سطح داخل، منطقه و جهان از لحاظ سیاسی و امنیتی و همه مسائل مربوط به وزارتخانه‌ها دارد.

این مقام عراقی تصریح کرد:«ما برای موفقیت بسیاری از برنامه‌هایمان در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و تقویت روابط با کشورهای همسایه، کشورهای عربی پیرامون و دیگر کشورهای منطقه و جهان تلاش می‌کنیم و به دنیا نشان می‌دهیم که ملت عراق دوستدار کشورهای دنیاست، زیرا  رویکرد دولت عراق، ایجاد روابط متوازن با همه به نفع عراق و ملت آن است».

انتهای پیام/.
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول