اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پاسخ قاطع گواردیولا به مورینیو، کلوپ و تباس / اتفاقا روز خوبی برای فوتبال بود

پپ گواردیولا به اظهارات مورینیو و کلوپ در خصوص لغو محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

پاسخ قاطع گواردیولا به مورینیو، کلوپ و تباس / اتفاقا روز خوبی برای فوتبال بود

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته CAS، دادگاه عالی ورزش محرومیت 2 ساله منچسترسیتی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را لغو کرد و جریمه این باشگاه را از 30 میلیون یورو به 10 میلیون یورو کاهش داد.

این تصمیم باعث شد تا مورینیو و کلوپ به این رای واکنش نشان دهند. مربی لیورپول اظهار داشت که به علت گرفتن این تصمیم از سوی یوفا، روز گذشته روز خوبی برای فوتبال نبود.

مورینیو نیز رای یوفا را شرم‌آور دانست و گفت: اگر منچسترسیتی گناه‌کار نیست پس نباید جریمه هم بشود. اگر گناه‌کار است پس باید محروم شود. این تصمیمی که گرفته شد شرم‌آور و یک فاجعه است.

واکنش 2 مربی تاتنهام و لیورپول باعث شد تا صدای پپ گواردیولا درآید و پاسخ آنها را بدهد.

مربی منچسترسیتی در این خصوص گفت: ژوزه و دیگر مربیان باید بدانند که ما زیان دیدیم. ما مجبور به عذرخواهی شدیم. اگر ما کار اشتباهی کردیم تصمیم یوفا و CAS را می‌پذیرفتیم. من انتظار ندارم که لیورپول، تاتنهام، آرسنال، چلسی، ولورهمپتون و دیگر تیم‌ها از ما حمایت کنند. ولی ما باید از خودمان دفاع کنیم. من حق دفاع کردن از خودمان را داریم زمانی که معتقدیم کاری که کرده‌ایم درست بوده است.

گواردیولا تصریح کرد: 3 قاضی مستقل دادگاه عالی ورزش این حرف را به ما زدند که اشتباهی صورت نگرفته است. امروز اتفاقا روز خوبی برای فوتبال است زیرا که قانون برای ما و دیگر تیم‌های مشابه هم رعایت شد.

وی خاطرنشان کرد: ما ضرر و زیان دیدیم،‌ برخی به ما تهمت زدند که ما تقلب کرده‌ایم و دروغ گفتند. بسیار هم دروغ گفتند. در آنجا فرض اصلا بر معصومیت ما نبود.

گواردیولا تصریح کرد: ‌لیورپول، یونایتد و مخصوصا آرسنال از موقعیتی که سیتی قرار گرفته است راحت نیستند. ولی ما سزاوار این جایگاهیم. ما سزاوار این هستیم که سال به سال قوی‌تر شویم. انسان‌هایی فوق‌العاده در این باشگاه کار می‌کنند تا این تیم روز به روز بهتر شود تا طرفداران به ما این باشگاه افتخار کنند و اجازه این حرف‌ها را نمی‌دهیم.

گواردیولا گفت: اگر مخالف حرف‌های من هستی، در را بزن و با رئیس و مدیریت باشگاه صحبت کن. نه که اینجا بنشینی و یک سری جملات را زمزمه کنی.

روز گذشته نیز خاویر تباس، رئیس لالیگا  در مصاحبه با نشریه «مارکا» اسپانیا از این حکم CAS ابراز ناراحتی کرد و گفت: دادگاه عالی ورزش باید درباره این حکم خود بازنگری کند. CAS سازمان مناسبی برای بازنگری تصمیمات فوتبالی است.

گواردیولا را پاسخ رئیس لالیگا را نیز داد و اظهار داشت: او هم یک نمونه دیگر است. این آدم، سنور تباس حتما بسیار به لیگ برتر انگلیس حسادت ورزیده که این حرف‌ها را زده است. می‌دانم که او آدم به شدت قانونی است تا آنجایی که من دیده‌ام. به نظرم دفعه بعد باید از او باید بپرسم که در کدام دادگاه حضور پیدا کنم و کدام قاضی پرونده ما را بررسی کند.

وی ادامه داد: تباس باید نگران لالیگا باشد و تمام تمرکزش را روی آن لیگ ببرد. معمولا برای اینگونه آدم‌ها رای دادگاه اگر خوب باشد همه چیز عالی و بی‌نقص است مثل خیلی از اتفاقاتی که در اسپانیا رخ داده ولی اگر مخالف نظرشان باشد مشکل به وجود می‌آید.

گواردیولا تصریح کرد: ما فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. آقای سنور تباس! به خاطر اینکه توانستیم به این رقابت برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول