اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عید غدیر تا محرم ، دور جدید «رزمایش مواسات»/ آغاز مرحله جدید کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با پیشنهاد ایام پربرکت عید غدیر تا محرم بعنوان دور جدیدی از رزمایش مواسات، خواستار هدایت احسان ها به سمت خرید بسته های کمک معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا شد.

عید غدیر تا محرم ، دور جدید «رزمایش مواسات»/ آغاز مرحله جدید کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم آغاز دور دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان شرقی که در محوطه ارک تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در ماه های اخیر که کشورمان در حال مقابله با ویروس منحوس کرونا بود شاهد همدلی و وحدت مثال زدنی بین تمام نهادهای مردمی، دستگاه ها و مسئولان بودیم.

وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر اینکه این ستاد در دور اول رزمایش مواسات و کمک های مومنانه نقش مهمی ایفا کرده ، ابراز داشت: واردات دستگاه های تولید ماسک و تهیه و توزیع بسته های معیشتی از جمله اقدامات این ستاد است.

امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه تمام این خدمات در لبیک به فرمان رهبر انقلاب انجام شده است، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در عرصه‌های مختلف همچون کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان نقش‌آفرینی کرده و همواره در خدمت مردم و به خصوص مناطق محروم است.

آل هاشم  تصریح کرد: هجمه اخیر آمریکا به ستاد اجرایی فرمان امام، مدال موفقیت این ستاد در خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دور اول رزمایش مواسات برکات زیادی برای کشورمان داشت، افزود: برکت مال، گسترش برادری در جامعه، ایجاد محبت و پیوندهای مومنانه و افزایش رزق و روزی در کنار ریشه کن شدن فقر از جامعه از نتایج مهم رزمایش مواسات است که باید این رزمایش همچنان ادامه داشته باشد و مسجد محور انجام شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با پیشنهاد ایام پربرکت عید غدیر تا محرم بعنوان دور جدیدی از رزمایش مواسات خواستار هدایت احسان ها بسمت خرید بسته های کمک معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا شد.

انتهای پیام/60002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول