اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

جزئیات اجرای طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در ۱۵ نقطه کشور/ در ۳ سال چهره این مناطق تغییر می‌کند

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه 15 نقطه محروم در کشور شناسایی شده و کار محرومیت زدایی انجام می‌شود، گفت:‌ سه سال در این مناطق مستقر می‌شویم و فعالیت‌های مختلف خود را انجام می‌دهیم.

جزئیات اجرای طرح محرومیت‌زدایی  بنیاد مستضعفان در ۱۵ نقطه کشور/ در ۳ سال چهره این مناطق تغییر می‌کند

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «چه برنامه‌های ویژه‌ای برای نقاط محروم در کشور دارید؟»،اظهار داشت: توان بنیاد مستضعفان برای مناطق محروم معطوف شده است و 15 منطقه را در نقشه ایران انتخاب کرده‌ایم.

وی ادامه داد:‌ این مناطق مانند قلعه گنج و قصر قند که بنده هفته قبل در آنجا بودم، هستند؛البته این مناطق ظرف دو، سه هفته آینده به 20 منطقه خواهد رسید و تا پایان سال جاری در هر استان یک منطقه محروم برای آبادانی و پیشرفت انتخاب شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: ما سه سال در این مناطق مستقر می‌شویم و هزینه می‌کنیم؛ البته با همکاری دولت و سایر بخش‌ها امیدواریم بعد از 3 سال چهره این مناطق مانند قلعه گنج یک تغییر ماهوی و فرهنگی داشته باشد.

فتاح درباره اینکه «آیا برای اشتغال در مناطق روستایی برنامه‌ای دارید؟»، بیان داشت: بله در این مناطق برنامه داریم و در این مناطق این بحث متمرکز ماست؛ وقتی الگو را درست کردیم در بقیه نقاط نیز می‌تواند مثل این مناطق پیش برود.

وی متذکر شد: بحث اشتغال و پرداخت وام را در نقاط مختلف ایران داریم و در بین اقشار محروم در دوران کرونا، وام اشتغال و وام قرض‌الحسنه ضروری پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول