اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مسائل و مشکلات شهرداری سقز مورد بررسی قرار گرفت

مسائل و مشکلات شهرداری سقز با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان بررسی شد.

مسائل و مشکلات شهرداری سقز مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، در این نشست که شامگاه سه‌شنبه معاون عمرانی فرماندار، رئیس و مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر، سرپرست شهرداری سقز و مدیران این نهاد حضور داشتند، سرپرست شهرداری سقز ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در طول چند ماه اخیر خواستار اختصاص بودجه و اعتبارات دولتی به این نهاد برای پیشبرد امورات شهر شد.

وریا نعمانی اذعان داشت: شهرداری سقز علیرغم تمامی کمبودها و مشکلات پیش‌رو اقدامات مناسبی از جمله پرداخت حقوق کارکنان گرفته تا بخش پروژه‌های عمرانی و خدماتی را به انجام رسانده و انجام مطالعات اجرای برخی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نیز در دستور کار و اجراست.

 رضا اسعدی رئیس شورای اسلامی شهر سقز هم ضمن تاکید بر همدلی، همگرایی و دلسوزی برای خدمت‌رسانی مناسب‌تر به شهروندان، خاطرنشان کرد: از زمان سرپرستی  آقای نعمانی خوشبختانه همکاری، تعامل و ارتباطات مناسبی بین شورای شهر، شهرداری و فرمانداری حاکم شده که این نوید دهنده حرکت مناسب به سوی توسعه و پیشرفت است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان هم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری سقز گفت: هرگونه ظرفیت و کمکی به شهرداری‌ها برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم امکان‌پذیر بوده انجام و دریغ نشده است و تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌ایم.

جمشید اسدی گفت: همه به کمبودها واقفیم اما در حال حاضر وضعیت شهرداری‌ها مثل یک کشتی در وسط دریاست، باید همه با هم خصوصاً مجموعه شهرداری تلاش نمایند که آن را به ساحل هدایت نماییم.

وی همچنین قول مساعد برای پیگیری و رایزنی برای رفع برخی مشکلات و اختصاص بودجه و اعتبارات استانی به شهرداری سقز را داد.

علی محمدیان معاون عمرانی فرماندار سقز نیز با اشاره به اینکه شهرداری سقز در چند ماه اخیر بر روی ریل توسعه شهری قرار گرفته، استفاده و بهره‌گیری از اعتبارات ستاد توانمندسازی را فرصت مناسبی برای عمران شهری دانست.

در حاشیه این نشست، مسئولان از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری سقز از جمله، لایروبی رودخانه چم سقز، پل ۲ طبقه تجاری -فرهنگی، عملیات اجرایی خیابان ۲۴ متری مکریان (فاز۲)، محوطه سازی و ساخت مغازه‌های ترمینال مرکزی سقز و روند احداث مغازه های جدید در ترمینال و نیز روند ساخت سینما در محل سالن شهید بهشتی سابق بازدید کردند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول