اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مادر شهید «جعفر بانوی» به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید «جعفر بانوی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر شهید «جعفر بانوی» به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه با اعلام این خبر گفت: مادر «شهید جعفر بانوی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای گرماب از توابع بخش رخ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

محمد حسینعلی‌زاده افزود: زنده‌یاد کلثوم نیک‌پور مادر شهید جعفر بانوی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای گرماب که در سال 1367 داغ فرزند خود را دیده بود، پس از تحمل چند دهه فراق، سرانجام چشم از جهان فرو بست و در سن 77 سالگی میهمان پسرش شد.

وی تصریح کرد: آئین تشییع پیکر پاک مادر شهید جعفر بانوی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستای گرماب برگزار شد و مردم دیار این خطه با مادر این شهید والامقام وداع کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه یادآور شد: مرحومه کلثوم نیکپور به‌علت کهولت سن و تحمل چند سال بیماری، عصر دوشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

حسینعلی‌زاده افزود: شهید جعفر بانوی فرزند حسینعلی در تاریخ بیستم اردیبهشت سال 1348 دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به‌همراه اقشار مختلف مردم و دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت.

وی تاکید کرد: پس از حضور در جبهه این جوانمرد دلیر روستای گرماب در تاریخ 1367/4/4 و در عملیات تک عراق، جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره شهیدای والامقام بخش رخ ثبت کرد.

گفتنی است؛ بخش رخ ۱۱۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول