اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تعیین نمایندگان کاندیدای عضویت در شورای تمرکززدایی از تهران

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از تعیین نمایندگان کاندیدای عضویت در شورای تمرکززدایی از تهران خبر داد.

تعیین نمایندگان کاندیدای عضویت در شورای تمرکززدایی از تهران

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (24 تیرماه) این کمیسیون اظهار داشت: آقایان حسین خسروی اسفزار و مالک شریعتی نیاسر از طرف کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس جهت عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب به صحن معرفی شدند.

حدادی با بیان اینکه برای عضویت در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران نیز  ابوالفضل ابوترابی و فاطمه مقصودی انتخاب شدند، گفت: این افراد از طرف کمیسیون جهت عضویت در هر یک از شوراهای نامبرده به صحن معرفی می شوند تا در انتخابات مربوط به شوراهایی که کاندیدا شده‌اند، انتخاب شوند.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقایان حسین محمدصالحی دارانی و رسول فرخی میکال از طرف اعضای کمیسیون امور داخلی کشور جهت عضویت در هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها به صحن مجلس معرفی شدند.

وی افزود: آقایان قدرت الله حمزه شلمزاری و جلال رشیدی کوچی نیز از سوی اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس برای عضویت در شورای عالی مدیریت بحران کشور به صحن معرفی شدند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول