اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اهدای 25 مورد کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سه‌ ماهه نخست امسال بیش از 93 میلیون تومان در قالب کمک‌ هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت‌ شده است.

اهدای 25 مورد کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کمک‌ هزینه ازدواج در سه‌ماهه نخست امسال، اظهار کرد: به‌ منظور کمک به امر ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد، کمک‌هزینه ازدواج در قالب جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تحکیم نهاد خانواده و ترویج ازدواج آسان در بین جامعه هدف از اهداف مهم کمیته امداد برای ارائه این خدمت به خانواده‌های تحت حمایت است، افزود: در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت، ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی با رویکرد دینی از خدمات دیگر کمیته امداد استان زنجان در این بخش بوده که باهدف کمک به پایداری و استحکام بنیان خانواده به این گروه از جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود.

صفری در ادامه از اهدای 25 مورد کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: به همین منظور بیش از 93 میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات داخلی این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی در سه‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مؤسسات خیریه و دستگاه‌های فعال در امر ازدواج از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان در این بخش و باهدف ایجاد تسهیل در مسیر ازدواج جوانان تحت حمایت است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های خیرخواهانه موجود در سطح استان و ایجاد هم‌افزایی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر دستگاه‌ها و مؤسسات خیریه بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های تحت حمایت در این بخش را کاهش دهیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول