اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ابهام مالی در فوتبال قم

فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به هیأت فوتبال استان قم مدعی است پس از گذشته 10 ماه از مسابقات فوتسال المپیاد استعدادهای برتر کشور هنوز هیأت قم حق‌الزحمه عوامل برگزاری را پرداخت نکرده است.

ابهام مالی در فوتبال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های فوتسال دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور شهریور ماه سال گذشته با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان قم برگزار شد اما اکنون که 10 ماه از این رقابت‌ها سپری شده، فدراسیون فوتبال از هیأت قم طلب‌کار است.

فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به هیأت فوتبال استان قم اعلام کرده حق‌الزحمه عوامل برگزاری مسابقات فوتسال دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی قم برگزار شد پرداخت نشده است، در حالی که سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان این رقابت‌ها بود و فدراسیونی‌ها مدعی‌اند اداره کل ورزش و جوانان برای این میزبانی مبلغ ۳۳۳ میلیون تومان دریافت کرده است.

فدراسیون نشین ها با گلایه از عدم پرداخت دستمزد عوامل برگزاری این مسابقات شامل ناظران، داوران و استعدادیابان پس از گذشت ۱۰ ماه، از هیأت فوتبال قم درخواست کرده‌اند موضوع را پیگیری و نتیجه را اعلام کند، در حالی که مشکل بزرگ‌تر این است که هیأت قم از اردیبهشت ماه که مجمع فوق‌العاده آن با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال رای به پایان فعالیت کریم بهرامی داد تا کنون در تعطیلی به سر می‌برد.

بعد از این مجمع، قدرت‌الله باقری از سوی فدراسیون به عنوان سرپرست جدید هیأت فوتبال استان قم معرفی شد اما هنوز اداره کل ورزش و جوانان ساختمان این هیأت را در اختیار فوتبالی‌ها قرار نداده و دو ماه است که هیأت قم هیچ‌گونه فعالیتی ندارد و نظارتی بر اتفاقات فوتبالی نیست.

چالش جدید برای ورزش قم به ویژه رشته فوتبال در حالی ایجاد شده که در موضوع مطالبه فدراسیون فوتبال از هیأت فوتبال قم، مسوولان سابق هیأت فوتبال دریافت هزینه برگزاری این مسابقات را تایید کرده‌اند، اما عوامل برگزاری آن همچنان پیگیر دریافت مطالبات خود هستند.

در نامه‌ای که با همین مضمون به امضای محمدمهدی نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال به هیأت فوتبال قم ارسال شده، آمده است: احتراما پیرو نامه 261/98/16642/17 – مورخ 5/9/1398 (پیوست یک) مبنی بر عدم پرداخت حق‌الزحمه مسوولین برگزاری، ناظران، داوران، استعدادیابان دومین المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران استان قم در شهریور ماه سال 1398 به آگاهی می‌رساند با توجه به پیگیری‌های فراوان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته، متاسفانه پس از گذشت 10 ماه از این مسابقات هنوز حق‌الزحمه مسوولین برگزاری، ناظران، داوران و استعدادیابان پرداخت نشده است و مکاتبات انجام شده در همین رابطه به شرح ذیل است:

1- تاریخ 22/8/1398 به شماره نامه 55/964/361 هیأت فوتبال استان قم تایید نموده است مبلغ 000/000/000/3 ریال بابت کمک هزینه اسکان و تغذیه ورزشکاران و مربیان و عوامل شرکت کننده را از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان قم دریافت کرده است.

2- تاریخ 1/11/1398 به شماره نامه 215/14751 از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مبلغ 000/000/330 ریال با موضوع پرداخت حق‌الزحمه مسوولین برگزاری، ناظرین، داوران و استعدادیابان به هیأت فوتبال قم پرداخت نموده است.

3- تاکید دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 1/10/1398 به شماره نامه 31/21172/ص مبنی بر پرداخت حق‌الزحمه‌ها به اداره کل ورزش و جوانان استان قم.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول