اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در مناطق شرقی استان/سرعت باد تا 90 کیلومتر بر ساعت هم رسید

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده بارش‌های پراکنده در برخی مناطق به خصوص شرق استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: دمای هوا از روز شنبه 2 تا 3 درجه افزایش می‌یابد.

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در مناطق شرقی استان/سرعت باد تا 90 کیلومتر بر ساعت هم رسید

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده بارش‌های پراکنده در برخی مناطق به خصوص شرق چهارمحال و بختیاری و شهرهایی مانند سامان، بن، شهرکرد، بروجن و لردگان پیش‌بینی می‌شود، گفت: دمای هوا از روز شنبه 2 تا 3 درجه افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از چند روز گذشته شاهد افزایش وزش باد در استان هستیم به طوری که در برخی از ساعات این پدیده به سرعت 90 کیلومتر بر ساعت هم رسیده است و دیروز سبب کاهش دید به 5 کیلومتر هم در شهرکرد شد، ادامه داد: از  امروز بعدازظهر وزش باد به نسبت شدید و خیزش گردوخاک به صورت محلی انتظار می‌رود.

وی اظهار داشت: اوایل هفته آینده در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چراغپور با اشاره به آغاز بارش‌های پراکنده در استان از بعدازظهر امروز به کشاورزان توصیه کرد: محصولات درو شده خود به ویژه جو و گندم را از مزارع جمع‌آوری کنند، سمپاشی و محلول‌پاشی مزارع را در ساعات خنک و بدون باد انجام دهند و از آتش زدن بقایای محصولات زراعی خودداری کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول