اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قیمت مرغ زنجان از کل کشور 2 هزار تومان ارزان‌تر است/ ضرر 30 میلیونی کشتارگاه‌ها به صورت روزانه

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه قیمت مرغ در زنجان از کل کشور 2 هزار تومان پایین‌تر است گفت: با این وضعیت کشتارگاه‌ها روزانه 30 میلیون تومان در ضررند.

قیمت مرغ زنجان از کل کشور 2 هزار تومان ارزان‌تر است/ ضرر 30 میلیونی کشتارگاه‌ها به صورت روزانه

سید ناصر رمضانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قیمت مرغ طی روزهای گذشته نوسانات بسیاری داشته است.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه روزانه 40 تن مصرف مرغ گرم را در زنجان داریم، بیان کرد: توزیع مرغ منجمد را هم داریم ولی به نسبت کم است و روزانه 2 تا 3 تن است.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ گرم در زنجان 16 هزار تومان است، اضافه کرد: این قیمت از قیمت کل کشور 2 هزار تومان کمتر است.

کشتارگاه‌ها در موقعیت کنونی با داشتن 200 کارگر روزانه حداقل 30 میلیون تومان در ضرر هستند

 

رمضانلو با اشاره به اینکه کشتارگاه‌ها در موقعیت کنونی با داشتن 200 کارگر روزانه حداقل 30 میلیون تومان در ضرر هستند، تصریح کرد: قیمت سویا و گرانی آن موجب شده که مرغداری‌ها در ضرر باشند.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان تصریح کرد: به خاطر اوضاعی که وجود دارد، جوجه‌ریزی در کشتارگاه‌ها کاهش پیدا کرده است و اگر وضعیت اینطور ادامه پیدا کند، کشتارگاه‌ها به سمت تعطیلی خواهند رفت.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج کشتارگاه در زنجان فعال است، اضافه کرد: از این تعداد سه باب در زنجان و دو باب در ابهر و خرم‌دره فعال است.

اگر تولیدکننده نباشد، چرخه فعال نخواهد بود و باید از آنها حمایت شود

 

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه چرخه اصلی در تولید مرغ تولیدکننده است که باید از وی حمایت شود، تصریح کرد: اگر تولیدکننده نباشد، چرخه فعال نخواهد بود و باید از آنها حمایت شود.
ت

رمضانلو همچنین درباره قیمت تخم‌مرغ نیز گفت: قیمت شانه تخم‌مرغ هم اکنون 25 هزار تومان است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول