اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نظارت مستمر دستگاه قضا و نهادهای نظارتی بر دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل گمرک انزلی با بیان اینکه نظارت بر دستگاه‌ها مردم را امیدوارتر و مانع فساد می‌شود، افزود: از دادستان گیلان به دلیل نظارت مستمر و مداوم بر دستگاه‌های اجرایی استان گیلان و بخصوص گمرک قدردانی و خواستار نظارت مستمر نهادهای نظارتی بر عملکرد این دستگاه هستیم.

نظارت مستمر دستگاه قضا و نهادهای نظارتی بر دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوالقاسم یوسفی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به بحران جهانی شیوع کووید ۱۹ و به خدمات کارکنان گمرکات این استان در دوران بحران شیوع این بیماری اظهار کرد: گمرکات گیلان در این ایام با حضور شبانه‌روزی خود در مرزهای دریایی، زمینی و ریلی شمال کشور در گیلان از بسته شدن مرزها جلوگیری کردند تا جلوی ارائه خدمات گرفته نشود.

وی با بیان اینکه کارکنان گمرکات با ارائه خدمت به فعالین عرصه تجارت خارجی، سرعت و تسهیل در ارائه خدمات را در اولویت خدمت‌رسانی خود قراردادند، گفت: تمام تلاش گمرکات این بود که در تأمین مایحتاج ضروری مردم کشورمان، خللی به وجود نیاید که در این راه خدمت به مردم، احمد دانش گلستان یکی از کارشناسان گمرکات به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد.

ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی با اشاره به حواشی اخیر برای برخی از کارکنان این گمرک تصریح کرد: مدیریت گمرکات گیلان در برخورد با فساد، هیچ خط قرمزی ندارد و قطعاً تخلف معدود افراد خاطی در ارائه خدمت به مردم خللی وارد نمی‌کند که عملکرد گمرکات در چند سال گذشته مبین این مطلب است.

یوسفی نژاد با بیان اینکه نظارت بر دستگاه‌ها مردم را امیدوارتر و مانع فساد می‌شود، افزود: از دادستان گیلان و سایر دستگاه‌های نظارتی استان به دلیل نظارت مستمر و مداوم  بر دستگاه‌های اجرایی استان گیلان و بخصوص گمرک قدردانی می‌کنم و خواستار نظارت مستمر نهادهای نظارتی بر عملکرد این دستگاه هستیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول