اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تحویل 6 قاتل مسلح متواری با همکاری سران طوائف به دستگاه قضا

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب گفت: از جمله آثار و برکات ایجاد ارتباط حسنه دستگاه قضایی با سران طوایف و متنفذان محلی رودبار جنوب، تحویل دادن 6 قاتل مسلح متواری از جمله قاتل شهید جرجندی مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان است.

تحویل 6 قاتل مسلح متواری با همکاری سران طوائف به دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حامد عمرانی اظهار داشت: باتوجه به بافت طایفگی و عشیره‌ای این شهرستان و به منظور جلوگیری از ناامنی‌ها و دستگیری یا خود معرف شدن متهمین یا محکومین متواری با سران طوایف و متنفذان محلی ارتباط حسنه با رعایت شان قضایی برقرار شده که نتایج مثبتی نیز در پی داشته است.

وی گفت: از جمله آثار و برکات ایجاد ارتباط حسنه دستگاه قضایی با سران طوایف و متنفذان محلی رودبار جنوب می‌توان به تحویل دادن 6 قاتل مسلح متواری اشاره کرد که از جمله آن قاتل شهید جرجندی مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان است که توسط قاچاقچیان مسلح به شهادت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب به پیگیری مستمر برای برخورد با جرائم حوزه  فضای مجازی نیز اشاره و بیان کرد: این اقدامات منجر به افتتاح پلیس فتا در این شهرستان شده است.

عمرانی با اشاره به حضور سرزده خود طی چندین نوبت در اجتماعات اعتراضی کشاورزان این شهرستان عنوان کرد: در پی این حضور ضمن استماع مطالبات آنها، پیگیری برای رفع آن در شورای تامین شهرستان و استان انجام شده است.

وی گفت: در راستای ایجاد صلح وسازش میان طوایف و جلوگیری از ادامه قتل‌های بین طایفه‌ای در این شهرستان با تشکیل جلسات متعدد با سران طوایف و متنفذان محلی اقدام به صلح و آشتی میان دو طایفه بزرگ انجام شد.

وی ادامه داد: این اختلاف بزرگترین نزاع طایفه‌ای در جنوب استان کرمان بوده که در اثر آن 8 نفر به‌صورت مسلحانه به قتل رسیدند و تعداد مجروح شدند و در نتیجه این صلح و آشتی بین‌الطوایفی 5 نفر از قصاص رهایی پیدا کردند و از ادامه اختلافات و قتل‌ها میان این دو طایفه جلوگیری شد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول