اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

روزانه بیش از ۳ هزار لیتر الکل در«بدره» تولید می‌شود

فرماندار شهرستان بدره، گفت: روزانه 3 هزار و 700 لیتر الکل در شهرستان بدره تولید می‌شود.

روزانه بیش از ۳ هزار لیتر الکل در«بدره» تولید می‌شود

یونس آزادی فرماندار بدره صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: شرکت کیمیاگران الکل شهرستان بدره، روزانه 3 هزار و 700 لیتر الکل تولید می‌کند که از این میزان 700 لیتر صنعتی و ۳۰۰۰ لیتر طبی است.

وی افزود: همچنین روزانه مقداری از این الکل با تبدیل به آنتی سپتیک جهت ضدعفونی به معاونت غذا و دارو تحویل و در سطح استان توزیع می‌شود.

فرماندار بدره، اظهار کرد: این شرکت تنها وظیفه تولید را بر عهده دارد و هیچ نقشی در توزیع مواد ضدعفونی کننده و الکل بیمارستانی در سطح بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و دیگر صنوف مرتبط ندارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم اجرایی کردن دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونای استان، ادامه داد: انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تشکیل کمیته‌های پیشگیرانه در سطح شهرستان و تعیین تیم‌های نظارتی را اولویت اول فرمانداری قرار گرفته است.

آزادی تاکید کرد: برای مهار کرونا، خود مردم باید همچون گذشته همراهی و همکاری بیشتری داشته و نسبت به رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول