اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اصلاح ۴ نقطه حادثه‌خیز عبور سیلاب در محور قلعه‌گنج

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: ۴ نقطه حادثه‌خیز عبور سیلاب در محور قلعه‌گنج – فنوج اصلاح شد.

اصلاح ۴ نقطه حادثه‌خیز عبور سیلاب در محور قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، احسان شاهرخی اظهار داشت: باتوجه به بروز باران‌های سیل‌آسا در این محور و افزایش دبی ورودی به آبنماها و پل‌های لوله‌ای برخی از این پل‌های لوله‌ای پاسخگوی حجم سیلاب‌ها نیستند که با همت اداره ماشین‌آلات اداره کل، اداره راهداری شهرستان قلعه‌گنج و اداره نگهداری ابنیه کار اصلاح این نقاط در دستور کار قرار گرفت.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر کار اصلاح ۴ نقطه در این محور پایان یافته است که برای اصلاح این چهار نقطه افزون بر 4 هزار          میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی از آغاز کار اصلاح ۴ نقطه از ۸ نقطه عبور سیلاب در محور قلعه‌گنج - جاسک خبر داد و گفت: در برخی از نقاط محورهای قلعه‌گنج - جاسک و قلعه‌گنج - فنوج به‌علت ساخت و سازهای بالا دستی، هدایت سیلاب‌های سطحی به حاشیه محور و نبود آبرو برای عبور سیلاب بعضا منجر به تخریب قسمت‌هایی از این دو محور می‌شود که با اقدامات راهداری در حال شناسایی و اصلاح این نقاط هستیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه در نقاط شناسایی شده در زمان بارندگی‌ها ورود سیلاب دچار آبشستگی، شکستن آسفالت و کم عرض شدن محور می‌شود، افزود: با اقدامات پیشگیرانه پیش‌بینی شده و زودبازده به‌زودی کار اصلاح این نقاط آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول