اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| اینترنت‌های خانگی نسبت به اینترنت همراه، ارزان تر است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: اینترنت‌های خانگی نسبت به اینترنت همراه، ارزان تر است. این شرکت علاوه بر اینکه هیچ افزایشی در تعرفه های اینترنت ثابت نداشته، 100 گیگ اینترنت رایگان نیز به تمام مشتریان در دوران کرونا عرضه کرده است.

فارس من| اینترنت‌های خانگی نسبت به اینترنت همراه، ارزان تر است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « قیمت سرسام‌آور اینترنت‌های خانگی در ایام کرونا » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

*عرضه 100گیگ اینترنت رایگان به تمام مشتریان در دوران کرونا 

محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران درباره « قیمت سرسام‌آور اینترنت‌های خانگی در ایام کرونا » گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور اینترنت ثابت کشور، اصل را بر پایین نگه داشتن قیمت اینترنت گذاشته و علاوه بر اینکه هیچ افزایشی در تعرفه های اینترنت ثابت نداشته ، ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان نیز به تمام مشتریان در دروان کرونا عرضه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا از مردم خواسته شده در خانه‌هایشان بمانند، تقاضای زیادی از سوی کاربران اینترنت به مخابرات رسیده تا برای انجام امور دورکاری، سرگرمی و کنترل وضعیت در این شرایط ظرفیت زیادتری به آن‌ها اختصاص پیدا کند، باید بگویم از آن جایی که تمرکز روی خانه ماندن افراد است، شرکت مخابرات ایران با افزایش ظرفیت پهنای باند و توسعه شبکه انتقال شرایطی را فراهم کرده که پاسخگوی این حجم از نیاز کاربران باشد، ضمن اینکه محدودیت‌هایی که در حوزه انتقال وجود داشت برطرف شده است.

*استفاده مردم از اینترنت ثابت بیش از هر زمان دیگر

بیدخام تصریح کرد: اکنون مردم بیش از هر زمان دیگری در حال استفاده از اینترنت و به خصوص، اینترنت ثابت هستند و شرکت مخابرات ایران  و دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی ثابت، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با بهترین قیمت، مناسب ترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه‌ کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول