اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

موزه برج آزادی تعطیل شد/ «تیرآرت» آنلاین می‌شود

به دنبال تشدید شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا و در پی تصمیمات تازه از سوی ستاد مدیریت کرونا، موزه برج آزادی تعطیل شد.

موزه برج آزادی تعطیل شد/ «تیرآرت» آنلاین می‌شود

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، آنطور که روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی خبر داده است، موزه این مجموعه به مدت یک هفته تعطیل شد. 

این تصمیم در پی بررسی‌های علمی و کارشناسی که در ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در استان تهران انجام و به تایید کمیته انتظامی و امنیتی ستاد مبارزه با کرونا در سطح ملی رسیده است، اتخاذ شده؛ تصمیماتی مبنی بر توقف فعالیت برخی مشاغل و اماکن فرهنگی هنری در شهر تهران.

 

* رویداد «تیرآرت» آنلاین می‌شود 

مریم مجد، مدیر رویداد تیرآرت که طی دو - سال اخیر در تیرماه و در تهران برگزار شده است، درباره فعالیت امسال این رویداد گفت: به‌دلیل شیوع کرونا، قصد داریم آرت‌فر تیر را از ۶ تا ۱۶ مرداد به شکل مجازی برگزار کنیم.

وی افزود: مدت‌ها است در حال تلاش هستیم تا تمام مراحل آرت‌فر فیزیکی را به شکل سه‌بعدی طراحی کنیم و مخاطب بتواند تمام ویژگی‌های آن را در فضای مجازی ببیند.

به گفته مجد، نمایش و فروش آنلاین آثار هنری شیوه خوبی است که در آینده هم می‌تواند ادامه پیدا کند. در سراسر دنیا هم دیدیم که رویدادهایی مانند آرت‌فرها به صورت آنلاین برگزار شدند تا امکانی به مخاطب دهند که از دیدن هنر محروم نباشند.

مدیرتیرآرت خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای آنلاین محاسن و معایب خاص خود را دارد. یکی از محاسن این است که جدا از مخاطبان اصلی هنرهای تجسمی که همیشه پیگیر رویدادهای هنری هستند، کسانی که به این حوزه علاقه‌مند هستند، اما شاید رفتن به گالری‌ها برای آنها دشوار بود حالا می‌توانند به راحتی در خانه خود به تماشای آثار هنری بپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول