اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

روحانی طی پیامی درگذشت پدر شهیدان بردبار را تسلیت گفت

رئیسجمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم شکرخدا بردبار پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر زال، کاووس و مهراب بردبار و جانباز سرافراز حاج مصطفی بردبار، خاطرنشان کرد: بی‌شک این اسوه ایثار و صبوری شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

روحانی طی پیامی درگذشت پدر شهیدان بردبار را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم شکرخدا بردبار پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر زال، کاووس و مهراب بردبار و جانباز سرافراز حاج مصطفی بردبار، گفت: بی شک این اسوه ایثار و صبوری شانی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

متن پیام روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم شکرخدا بردبار، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر زال، کاووس و مهراب بردبار و جانباز سرافراز حاج مصطفی بردبار، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این اسوه ایثار و صبوری که با اعتقاد راسخ به آموزه‌های بلند اسلامی و دلی سرشار از ایمان به خدا، فرزندان رشید خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی با عزت و افتخار تقدیم کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم آن پدر وارسته تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول