اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شمار فوتی‌های کرونا در کردستان 360 نفر شد/شناسایی 73 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 73 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد و گفت: با فوت 4 نفر دیگر، شمار فوتی‌های کرونا در کردستان به 360 نفر افزایش یافت.

شمار فوتی‌های کرونا در کردستان 360 نفر شد/شناسایی 73 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: از شناسایی 73 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در حال حاضر 293 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود: در بیمارستان توحید 115 نفر، بعثت 4 و کوثر سنندج 34 نفر، امام خمینی(ره) سقز 30 نفر، بوعلی مریوان 3 نفر، فجر مریوان 35 نفر، شهید بهشتی قروه 16 نفر، امام حسین بیجار 12 نفر، بیمارستان سینای کامیاران 17 نفر، امام خمینی(ره) دیواندره 4 نفر، رازی بانه 15 نفر، شهدای دهگلان 4 نفر، صلاح‌الدین بانه 3 نفر و شهید چمران سروآباد 1 نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 66 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی‌سی‌یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ 4 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 360 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 70 نفر در سقز، 121 نفر در سنندج، 27 نفر در قروه، 29 نفر در بانه، 19 نفر در مریوان، 25 نفر در بیجار، 35 نفر در کامیاران، 24 نفر در دیواندره و 10 نفر در دهگلان جان‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2330/70/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول