اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

گام نیروی زمینی ارتش برای تجهیز به سلاح‌های هوشمند

فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه جنگ های آینده مبتنی بر تاثیر است نه تخریب گفت: امروز در مسیر حرکت به سمت تجهیز خود به سلاح‌های هوشمند، نقطه زن، دیجیتال و الکترونیک گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

گام نیروی زمینی ارتش برای تجهیز به سلاح‌های هوشمند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به نقش این دانشگاه در تربیت دانشجویان و فرماندهان ارتش گفت: دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در مسولیت های مهم و پست های فرماندهی و مدیریتی ارتش مشغول به انجام وظیفه خواهند شد و هر یک از دانشجویان بایستی با سایر نیروها هم افزایی و هم گرایی مناسب در مسیر تحقق اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی با اشاره به طرح های انجام شده در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش و ارتقای توان و تحرک یگان ها بنا بر نیازهای روز عملیاتی و جنگ های آینده گفت: نیروی زمینی محوری و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحول در ساختار و سازمان خود توانسته است پاسخ گوی نیازهای عملیاتی روز بوده تا از هر نظر آمادگی مواجهه با تهدیدات آینده را داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تمام تحولات انجام شده در راستای افزایش تحرک، چابکی و توان رزم نیروها با تکیه بر متخصصان و صنایع داخلی صورت پذیرفته است و با تلاش مجدانه و اعتقاد به اصل خودکفایی توانسته ایم به فن آوری در تولید تجهیزات دست پیدا کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه جنگ های آینده مبتنی بر تاثیر است نه تخریب گفت: امروز بحمدالله در مسیر حرکت به سمت تجهیز خود به سلاح های هوشمند، نقطه زن، دیجیتال و الکترونیک گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به موفقیت‌های خوبی رسیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما در مجموع در کنار تغییر در ساختار و تجهیزات به موضوع روحیه و رفاه کارکنان علی الخصوص در موضوع خانه های سازمانی، ازدواج کارکنان و فرزندان ایشان، بیماران صعبب العلاج و ... توجه ویژه داشته ایم و سعی کرده‌ایم که در کنار به روز رسانی تجهیزات و ساختار، به شکل متوازن به این مهم نیز بپردازیم.

امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در سخنانی با تأکید بر اهمیت تربیت دانشجویان در این دانشگاه گفت: ما در این دانشگاه یک هدف مقدس و مشترک داریم و آن تربیت و رشد دانشجویان برای این امر مهم است که بتوانند برای نیل به اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران مفید و مثمر ثمر باشند.

وی افزود: ما در مجموعه دافوس سعی کرده‌ایم که نگاه جزئی به موضوعات نداشته باشیم بلکه با یک نگاه کلی و بر مبنای نیازهای نیروها و ستاد ارتش، دانشجویان را تربیت کنیم به گونه ای که بتوانند با هم افزایی و هم گرایی، یاور فرماندهان نیروها بوده و در حقیقت برای کل ارتش مفید باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول