اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

نیروهای امدادی همچنان به دنبال سها رضا نژاد/بررسی پرونده در دستور کار مقامات استان

معاون گردشگری مدیرکل میرات فرهنگی استان تهران با اشاره به حادثه مفقود شدن دختر گردشگر تهرانی در استان گلستان گفت: تا اعلام گزارش مراجع انتظامی و امدادی مجوز فعالیت تور برگزارکننده تعلیق شد.

نیروهای امدادی همچنان به دنبال سها رضا نژاد/بررسی پرونده در دستور کار مقامات استان

علی رفیعی معاون گردشگری مدیرکل میرات فرهنگی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره مفقود شدن سها رضانژاد و توری که این گردشگر از طریق آن به جنگل‌های استان گلستان رفته بود، اظهار داشت: به دنبال مفقود شدن این گردشگر خانم در جنگل جهان‌نمای استان گلستان تا اعلام گزارش مراکز انتظامی و امدادی فعالیت شرکت برگزار کننده تور مذکور تعلیق شد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه بررسی موضوع در دستور کار معاونت گردشگری استان تهران قرار گرفت و با احضار مدیر شرکت مذکور در کمیسیون فنی نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری همه جوانب این حادثه تلخ مورد بررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری مدیرکل میرات فرهنگی استان تهران ادامه داد: به دلیل نبود عملکرد حرفه‌ای در برگزاری تور تا ارائه گزارش نهایی از سوی مراجع انتظامی و امدادی و پیدا شدن گردشگر مفقودی فعالیت شرکت برگزارکننده به حالت تعلیق درآمده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: پرونده یافتن  گردشگر مفقود شده از سوی عالی‌ترین مقامات استان گلستان در حال بررسی است و اطلاعات کافی از سوی راهنمایان تور مذکور و مسافرین و همسفران فرد مذکور شده دریافت شده است.

وی تصریح کرد: تا اعلام نظر قطعی و بررسی تمامی جوانب حادثه امکان لغو دائم دفتر نیست.

به گزارش فارس،‌ سها رضانژاد 27 ساله 20 تیر امسال با یک گروه 25 نفره از طریق توری در تهران به سمت کُردکوی و ارتفاعات جهان‌نما در استان گلستان رفته بود که از این تاریخ مفقود شده و نیروهای امدادی همچنان به دنبال یافتن این گردشگر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول