اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کشف بیش از 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون کشنده در قم خبر داد.

کشف بیش از 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در اجرای طرح کنترل تانکر‌های سوخت رسان در محور سلفچگان - ساوه به یک دستگاه کامیون کشنده تانکر دار مشکوک شده و با رعایت موازین شرعی و قانونی آن را متوقف کردند.

وی افزود: راننده خود رو و سرنشین آن با ارائه یک برگ بارنامه مربوط به یک شرکت اعلام کردند که حامل ترکیبات شیمیایی بوده و از مبدا اهواز به مقصد مشهد در حرکت هستند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با بررسی‌های اولیه ، محموله تانکر مشکوک به فرآورده نفتی تشخیص داده شد و با هماهنگی قضایی، کشنده به پلیس امنیت اقتصادی استان دلالت و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، محموله را در یکی از جاده‌های روستایی شهرستان اهواز از طریق چند دستگاه نیسان به مقصد ساوه بارگیری کرده‌اند.

وی بیان داشت: راننده و سرنشین، قادر به معرفی صاحب کالا نبودند بنابراین از نمایندگان شرکت ملی‌پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد استان برای نمونه برداری و تعیین نوع محموله دعوت به عمل آمد که پس از آزمایشات لازم، نوع سوخت گازوئیل تشخیص داده شد.

میرفیضی تصریح کرد: با هماهنگی قضایی تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان قم منتقل و پس از تخلیه، مقدار آن 30 هزار و 300 لیتر به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: کامیون کشنده به پارکینگ منتقل شده و پرونده به ‌همراه متهمان به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و برای متهمان قرار قانونی مناسب صادر شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول