اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در خوزستان کاهش یابد

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی گفت: روند صدور مجوز در استان خوزستان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه از ۱۹ استعلام به هشت استعلام در راستای تسهیل راه‌اندازی کسب‌و‌کارها کاهش یافته است.

فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در خوزستان کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست جمعی از نمایندگان خوزستان با سرپرست وزارت صمت، اظهار کرد: در این نشست مطالبات حوزه انتخابیه در بخش صنایع پایین‌دستی، دریایی و بانک را به وی انتقال دادم و مقرر شد مجدد با معاونین وی جهت حصول نتیجه نیز جلساتی داشته باشیم.

وی افزود: پیگیری‌های لازم جهت ایجاد شهرک صنایع دریایی در شهرستان بندرماهشهر، تاسیس شعبه بانک صنعت و معدن در بندرماهشهر، ایجاد شهرک تخصصی البسه کار، منسوجات بهداشتی و پزشکی و راه‌اندازی واحدهای تولید انواع پارچه‌های مورد نیاز داخلی و صادراتی در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های بندرماهشهر، امیدیه، بندرامام خمینی و هندیجان انجام شده است.

آقاجری گفت: روند صدور مجوز در استان خوزستان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه از ۱۹ استعلام به هشت استعلام در راستای تسهیل راه‌اندازی کسب‌و‌کارها کاهش یافته است، همچنین حمایت همه‌جانبه در خصوص صدور مجوز شهرک صنعتی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در بندرماهشهر، هندیجان و شهرک انرژی در امیدیه نیز از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامیعنوان کرد: پیگیری اعطای تسهیلات ارزان قیمت و احیای صنایع کوچک و خرد منطقه و حمایت از مشاغل روستایی و بومگردی با توجه به وجود رودخانه جراحی و زهره انجام شده و تا حصول نتیجه نهایی و ثمر دادن تمام مطالبات، پیگیر خواهم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول