اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تجلیل ۸۲۳ کانون جنبش استادی از سردار سلیمانی

۸۲۳ کانون جنبش استادی کشور در پی اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در خدمات‌رسانی به مردم در ایام شیوع کرونا با اهدای قمقمه به‌جا مانده از شهیدان از رئیس این سازمان تجلیل کردند.

تجلیل ۸۲۳ کانون جنبش استادی از سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست شورای مرکزی کانون های بسیج اساتید با سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با عنوا « معماری جنبش استادی بسیج ایران» صبح امروز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

براساس این گزارش اساتید بسیجی در این نشست با سردار سلیمانی درباره اقدامات و برنامه های بسیج اساتید گفت وگو کردند.

در ادامه این جلسه ۸۲۳ کانون جنبش استادی کشور طی نامه ای از سردار سلیمانی و اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در خدمات رسانی به مردم در ایام شیوع کرونا و همچنین اقدامات این سازمان در رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان تجلیل کردند.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حضور برادر بسیجی سردار سلیمانی 

رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین 

سلام علیکم 

در رویارویی با همه گیری ویروس کرونا، جهان کما بیش  شاهد دو  نوع نظام افزار  و دو سبک در اتخاذ و اجرای  حکمرانی ها  بوده است، حکمرانی سکولار و سرمایه دارانه و نظام افزار مومنانه و مردمگرا ، که این دو ، خود ،  مولد دو نوع عمده در سبک زندگی و اداره کشور و نگاه به انسان  است.

در حالیکه تشویش و اضطراب بر مردمان بخش اعظمی از جهان کرونا زده ی  پیشرفته  به دلیل ناهمسنخی بین توده مردم و سامانه های حکمرانی زرسالارانه حاکم بود و به نزاع شگفت آور مابین دولت های باصطلاح پیشرفته از سویی و جدال در توده مردم بخاطر خست حکمرانان مادی در رسیدگی به  حال وخیم مردم از دیگر سو منجر شد، نظام افزار مومنانه و مردمگرا در جمهوری اسلامی ایران به کمک دولت محترم آمد ؛ فرمان تاریخی  معنوی - ولایی برگزاری رزمایش مواسات و همدلی از سوی نقطه اطمینان بخش ایران یعنی نظام افزار مترقی ولایت فقیه برای ایجاد جبهه ای مردمی در برابر همه گیری این ویروس منحوس صادر شد.

این نظام افزار نوین در عصر جدید  برای پیوند مردم و نظام، آنگاه که با بسیج عمومی مردم و ستاد مرکزی و نمادین آن یعنی نیروی مقاومت بسیج مستضعفین گره می خورد خرمشهر های جدید پدیدار می کند ؛  علاوه بر تبلور مردمگرایی ارتش متدین و حزب الهی، سپاه جان برکف، الهام بخش و اقتدار آفرین   و نیروی انتظامی مردمی و در صدر آن سامانه مومنانه مردمی ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مواجهه با بحران کرونا، بسیج مستضعفین اما در میانه این بحران جهانی و ملی،  حماسه ساز شد.

همچون شب و  روزهای دفاع مقدس به میدان آمد و با اسم رمز یا صاحب الزمان( عج ) رزمایش مواسات و همدلی را در اقصی نقاط ایران عزیز گسترانیده تا  علاوه بر کمک های رسمی دولت محترم و شبکه جان برکف بهداشت و درمان کشور ،  خود  فرمول غلبه بر ناامیدی ها و تحریم های دشمن غدار باشد و در برابر تصاویر عالم گیر نزاع دولت ها و مردمان در مکاتب مدرن یعنی همان صادر کنندگان دستور تحریم ایرانیان، به نماد  مواسات و  همدلی تبدیل و تصویری زیبا از  خلق و خوی متعالی ملت بزرگ ایران را به جهان مخابره کرد.

جنبش استادی ایران با بیش از  ۸۰۰ مرکز، کانون و دفاتر خود در دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به پاس رضایت امام و امت از رزمایش مواسات و همدلی در مواجهه با بحران کرونا بر خود فرض می داند از جناب عالی به عنوان فرمانده این رزمایش پرثمر ملی صمیمانه قدرانی کرده و اعلام می نماید در کنار شما تا طی مراحل تکمیلی رزمایش مواسات و همدلی خواهد ماند.

به این وسیله و به پاس فرماندهی رزمایش ملی مواسات، جنبش استادی با اهدای قمقمه برجای مانده و تفحص شده  از شهیدان وطن در منطقه عملیاتی فکه از سوی کمیته جستجوی مفقودین، از شما که خود در زمره بقیه السلف شهیدان هستید سپاسگزاری می کند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

بیست و پنجم تیرماه ۱۳۹۹

۸۲۳ کانون جنبش استادی ایران

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول