اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» اجرا می‌شود/ فتنه‌گری؛ مهم‌ترین حربه دشمن

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه رزمایش مؤمنانه در دهه امامت و ولایت و ماه محرم و صفر ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان باید انجام شود.

گام دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» اجرا می‌شود/ فتنه‌گری؛ مهم‌ترین حربه دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در نشست هماهنگی توزیع کمک‌های مؤمنانه استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان یک مسئله جدی است که مشکلات سختی را حتی برای کشورها مدعی نیز به وجود آورده است.

در گام نخست رزمایش مؤمنانه، ایثار و خدمات مسؤولان و ملت ایران برای کمک به نیازمندان بسیار برای دنیا شگفت‌انگیز بوده است

 

وی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در خراسان‌جنوبی، بیان داشت: در گام نخست رزمایش مؤمنانه، ایثار و خدمات مسؤولان و ملت ایران برای کمک به نیازمندان بسیار برای دنیا شگفت‌انگیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: این در حالی بود که کشورهای دیگر برای حفظ شرایط اقتصادی خود در صف‌های خرید اسلحه ایستادند، اما در ایران اسلامی براساس ایثار و گذشت، مردم در صف شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا ایستادند و با جهاد و ایثار خود به سمت محرومان رفتند.

باید تلاش کنیم پس از گام دوم انقلاب، اسلام عملی و اجرایی براساس قانون اساسی صورت بگیرد

 

عبادی با بیان اینکه مسؤولان مربوطه در اجرای فرمان رهبر انقلاب در مسائل اقتصادی به‌صورت نسبی عمل کرده‌اند، افزود: باید تلاش کنیم پس از گام دوم انقلاب، اسلام عملی و اجرایی براساس قانون اساسی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن به‌خاطر  اینکه در بن بست قرار گرفته است جنون‌آمیز عمل خواهد کرد بنابراین باید ما بیش از پیش عاقلانه عمل کنیم و با بصیرت و هوشیاری فتنه‌های دشمن را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه رزمایش مؤمنانه در دهه امامت و ولایت و ماه محرم  و صفر  ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان باید انجام شود.

عبادی امام علی(ع) را اسوه ایثار و شهادت در دنیا دانست و مطرح کرد: اگرچه با توجه به وجود کرونا و اهمیت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مراسم‌های باشکوه عزا و شادی اهل بیت(ع) نسبت به گذشته کم‌رنگ‌تر خواهد شد اما روحیه ایثار و ایمانی جامعه افزایش یافته است.

در وضع فعلی کشور از بن بست‌ها و بندهایی که به‌وسیله بیگانه برای اقتصاد ایجاد شده بود، خارج شد

 

 

وی با اشاره به اینکه دشمن از هیچ توطئه و فتنه‌ای فروگذاری نخواهد کرد، بیان داشت: در وضع فعلی کشور از بن بست‌ها و بندهایی که به‌وسیله بیگانه برای اقتصاد ایجاد شده بود، خارج شده و این امر موجب عصبانیت دشمن شده و تلاش دارد با فتنه‌گری تفرقه‌اندازی کند.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول