اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌ها ۴۲ هزار ماسک رایگان به نیازمندان می‌دهند

خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) برای مقابله با موج دوم شیوع ویروس کرونا بنا دارد با جمع‌آوری کمک‌های مردمی ماسک رایگان به خانواده‌های بی‌بضاعت ارائه کند که تاکنون ۴۲ هزار ماسک تهیه کرده است.

هیأتی‌ها ۴۲ هزار ماسک رایگان به نیازمندان می‌دهند

مجتبی سروش‌پور، یکی از مسئولین خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: باتوجه به شیوع موج دوم شیوع ویروس کرونا، این خیریه تصمیم گرفته است با کمک مردم برای خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت ماسک تهیه کند.

وی افزود: این روزها توصیه مسئولین وزارت بهداشت بر ضرورت استفاده از ماسک در معابر عمومی است اما متاسفانه بسیاری در همین شهر تهران و اطراف آن وجود دارند که به لحاظ مالی امکان تهیه ماسک را ندارند لذا مدتی است، فراخوان داده‌ایم تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای این مردم ماسک تهیه کنیم.

۴ هزار  نیازمند ماسک رایگان دریافت می‌کنند

سروش‌پور گفت: تاکنون با کمک‌های مردمی ارائه شده از سوی مردم، ۴۲ هزار ماسک تهیه شده است که باتوجه به اینکه بنا داریم به هر خانواده حداقل ۱۰ ماسک ارائه کنیم، می‌توانیم به ۴ هزار نفر کمک‌رسانی کنیم.

یکی از مسئولین خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) اضافه کرد: مردم برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۳۶۱۰۲۹۵۸ به نام خیریه همدردی واریز و یا از طریق کد دستوری #۶۹۶۹*۷۸۰* اقدام کنند. هزینه تهیه هر ماسک در این طرح، ۲۵۰ تومان است.

سروش‌پور گفت: این ماسک‌ها به همراه مواد ضدعفونی میان خانواده‌های نیازمند در تهران و اطراف این شهر که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیریه همدردی در مقابله با موج اول شیوع ویروس کرونا در زمینه تولید آبمیوه و تهیه بسته‌های اقلام بهداشتی، تلاش بسیار کرد که باتوجه به نیاز مجدد مراکز درمانی به این محصولات، مجدد فعال خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول