اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌های هفته مهارت در زنجان مجازی شد

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا برنامه‌های هفته مهارت در زنجان مجازی شد.

برنامه‌های هفته مهارت در زنجان مجازی شد

جمشید مکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا امسال هفته مهارت با رویکرد متفاوتی برگزار می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه هر ساله سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در هفته ملی مهارت، اقدام به برگزاری جشنواره هفته ملی مهارت در سطح کشور می‌کند، خاطر نشان کرد: توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی و کار و کارآفرینی از جمله اهداف اجرای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی پایدار، توجه به گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی و امیدبخشی و ترویج خودباوری به جامعه آماده اشتغال را از دیگر اهداف اجرای هفته مهارت است، بیان کرد: جلب مشارکت بخش خصوصی با هدف رقابتی کردن بازار مهارت‌آموزی، توجه بیشتر به فناوری‌های نوین، حمایت از تولید ملی از دیگر اهداف این هفته است.

مکی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی اکثر برنامه‌ها طبق دستوالعمل به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های متنوع در هفته ملی مهارت به منظور آشنایی مخاطبان و گروه‌های هدف رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است، گفت: این مهم از جمله راهکارهای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول