اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادسازی ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از بستر رودخانه خیرود کنار در شهرستان نوشهر

مدیر امور منابع آب شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه خیرود در محدوده روستای سید علی کیا سلطان شهرستان نوشهر طی ۱۴ روز پیگیری رفع تصرف و آزادسازی شد.

آزادسازی ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از بستر رودخانه خیرود کنار در شهرستان نوشهر

 حامد عبدالهی مدیر منابع آب نوشهر، چالوس و کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نوشهر اظهار داشت: حدود ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی بستر رودخانه خیرود کنار نوشهر رفع تصرف شده و این کار با جدیت و همکاری دستگاه‌ها ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تا کنون ۳.۵ هکتار طی ۷ دستور به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال آزادسازی شده و اعاده وضع به حالت سابق برگشت.

عبدالهی تصریح کرد: همکاران امور منابع آب به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض کشف هر گونه تصرف غیرمجاز به سرعت اقدام‌های لازم را برای رفع تصرف انجام می‌دهند.

مدیر منابع آب خاطر نشان کرد: در راستای حفظ بیت المال از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد و با سودجویانی که قصد تصرف نسبت به انفال و بیت المال را داشته باشد، از طریق مراجع قضایی با قاطعیت پیگیری و مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان از اعضا شورای و دهیار روستای سید علی کیا سلطان، فرماندهی و جانشین کلانتری ۱۲ و همچنین حمایت حمزه علیپور دادستان شهرستان نوشهر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول