اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ضربه به بایدن، راهبرد جدید ترامپ برای پیروزی در انتخابات

مشاوران سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا گفته‌اند که وی در صورتی که در مبارزات انتخاباتی تنها بر خود تمرکز داشته باشد، شکست خواهد خورد؛ به همین دلیل خواستار تمرکز بر رقیب او در این انتخابات شده‌اند.

ضربه به بایدن، راهبرد جدید ترامپ برای پیروزی در انتخابات

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، مشاوران سیاسی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو در ماه نوامبر ابراز نگرانی کرده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز»، این مشاوران سیاسی، به ترامپ گفته‌اند در صورتی که تمرکز مبارزات انتخاباتی وی بر خود او باشد، در این انتخابات شکست خواهد خورد.

به همین دلیل هفته‌هاست که از او خواسته‌اند راهبردی جدید را اتخاذ کند؛ که آن تمرکز بر رقیب انتخاباتی او، «جو بایدن» است.

به نوشته این شبکه خبری، ترامپ سرانجام روز گذشته (سه‌شنبه) به خواسته مشاوران خود گوش داد اما لحن سیاسی او با آنچه مشاورانش پیش‌بینی می‌کردند فرق داشت.

اظهارات روز گذشته ترامپ، که وی در آن، ۳۱ بار نام بایدن را بر زبان آورد، یکنواخت بود و در پس حرف‌هایش همان تلاش‌های گذشته وی برای انتخاب مجدد خود و ایجاد اختلاف بین مقاماتش نهفته بود.

ان‌بی‌سی نیوز نوشت، مشاوران ترامپ، وی را تشویق کرده‌اند که سابقه پرونده‌های عمومی بایدن را هدف قرار دهد، اما رئیس‌جمهور آمریکا اصرار داشته از هر چیزی که خود او کوچک می‌شمارد، از جمله شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشورش عقب‌نشینی کند.

در روز‌های اخیر، او از بسیاری از مسائل در کشورش از جمله رسانه‌ها انتقاد کرده و باعث ایجاد درگیری بین خود او با آنتونی فائوچی متخصص بیماری‌های عفونی در دولتش شده است.

مشاوران ترامپ همچنین اذعان کرده‌اند که وی متوجه شده است که در مسیر احتمالی شکست از بایدن قرار گرفت است.

یکی از مقامات کاخ سفید در این باره گفته: «او می‌داند که می‌تواند [در انتخابات پیش‌رو] ببازد.»

این رسانه آمریکایی همچنین نوشت، ترامپ به درست یا غلط همه چیز را شخصی می‌داند و علاقه شدید او برای انتخاب اسامی مستعار برای رقیبانش، او را از ضربه زدن به بایدن دور کرده است. او بار‌ها بایدن را با اسامی خاصی از جمله «جو فاسد» و «جو خوابالو» خوانده است.

ان‌بی‌سی نیوز نوشته نقشه اصلی کمپین ترامپ برای شکست بایدن در انتخابات این است که از مواضع وی در مورد مسائل تجاری از جمله نظر او در مورد قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی انتقاد شدیدی به عمل آید.

اما تیم ترامپ همچنان در تلاش است راهی را برای مقابله با بایدن بیابند. در حالی که چهار ماه بیش به این انتخابات باقی نماینده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول