اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ثوری: از آوارگی خلاص شدیم/با فدراسیون کاراته تفاهم کردیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: با تدبیر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران ماندیم و از آوارگی بیرون آمدیم.

ثوری: از آوارگی خلاص شدیم/با فدراسیون کاراته تفاهم کردیم

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تقسیم زمان، فضا و تجهیزات سالن شماره 9 در مجموعه ورزشی انقلاب تهران اظهار داشت: سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب وسعت و فضای زیادی دارد و از این رو کمیته ملی المپیک سعی داشت تمرینات تیم‌های ملی 4 رشته ورزشی و امکانات سخت افزاری را در این سالن مستقر کند. قرار بر این شد تمرینات تیم ملی بوکس به جای دیگری انتقال پیدا کند، رفتیم آن سالن را دیدیم و شرایط آنجا برای تمرین ایده‌آل نبود.

وی ادامه داد: پس از اینکه جابجایی صورت نگرفت قرار بر این شد تا در همین سالن شماره 9 بمانیم و تمامی زمان، فضا و امکانات بین دو فدراسیون بوکس و کاراته به صورت مساوی تقسیم شود و در نهایت تفاهم‌نامه ای را با سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته منعقد کردیم تا هر دو رشته 50 به 50 از این سالن بهره برداری کنند.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه سالن شماره 9 مدت زیادی سالن تمرین تیمهای ملی بوکس بوده، عنوان کرد: تدبیر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک باعث شد تا از آوارگی بیرون بیایم و دیگر در همین سالنی که مدتها بود تیمها ما در آنجا تمرین می کردند، بمانیم و نیاز نباشد تا به دنبال مکان و فضای جایگزین باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول