اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جهش ۴۳ درصدی تولید انرژی در نیروگاه برق نکا

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: در سه ماهه نخست سال جاری و در سایه مبارزه با ویروس کرونا، شاهد جهش ۴۳ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا بودیم.

جهش ۴۳ درصدی تولید انرژی در نیروگاه برق نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محسن نعمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در سه ماهه اول امسال 2 میلیارد و 375 میلیون و 743 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه تولید شد.

وی افزود: از این میزان تولید بالغ بر 2 میلیارد و 283 میلیون و 677 هزار کیلو وات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.


نعمتی با بیان اینکه در این سه ماه بیش از 21 درصد انرژی تعهدی نیروگاه طبق برنامه محقق شد، افزود: در این مدت 71 درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخاری و 29 درصد در واحدهای بخاری بدست آمد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا بیان کرد: همه واحدهای نیروگاه نکا برای تولید پایدار انرژی در تابستان آمادگی کامل دارند و در راستای ارتقای میزان آمادگی واحدها از نیمه دوم سال گذشته براساس برنامه زمانبندی، تعمیرات میاندوره‌ای و بازدیدهای دوره‌ای در تمامی واحدهای بخاری، گازی و واحد بخار سیکل ترکیبی و نیز تعمیرات در واحدهای چهار و یک بخاری انجام شد و در حال حاضر همه واحدهای این نیروگاه با آمادگی کامل در مدار تولید قرار دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول