اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

چتر حمایتی باران برای معلولان قروه‌ای/اشتغال پایدار برای ۱۰۳ معلول

مدیرعامل انجمن مردم نهاد و مرکز توانبخشی معلولان باران قروه گفت: این مرکز فعالیت خود را از سال ۸۶ آغاز کرده که تاکنون برای ۱۰۳ معلول این شهرستان شغل ایجاد کرده است.

چتر حمایتی باران برای معلولان قروه‌ای/اشتغال پایدار برای ۱۰۳ معلول

شهلا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: در مدت ۱۳ سال فعالیت انجمن باران در قروه، بیش از ۵۰۰ معلول جسمی، حرکتی، کم‌توان و...تحت حمایت انجمن باران قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: این مرکز توانسته برای ۱۰۳ معلول کارآفرینی پایدار و برای ۳۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده که علاوه بر درآمد ماهیانه، مشاغلی مانند انواع صنایع دستی فرا گرفته‌اند و بعنوان نیروی کار فعالیت دارند.

مرادی تصریح کرد: انجمن باران علاوه بر کارآفرینی و حرفه‌آموزی،۴۴ نفر از معلولان که ضایعات بالای ۷۰ درصد را دارند در یک مرکز خاص با امکانات و مربیان کار آزموده در شهر سریش‌آباد نگهداری می‌کند.

مدیرعامل انجمن مردم نهاد و مرکز توانبخشی معلولان باران در قروه گفت:محصولات تولید شده کارگاه‌های معلولان قروه‌ای علاوه بر بازار کردستان روانه بازار سایر شهرهای کشور می‌شود و با سفارش کار از سوی مراکز تجاری و درمانی می‌شود رونق کارآفرینی و درآمد زایی برای معلولان قروه‌ای را افزایش داد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول