اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

صدور دستور قضایی در پی انتشار فیلم از حمله اوباش در سرخرود

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در پی انتشار فیلمی از حمله اراذل و اوباش در سرخرود به رستوران و کافه‌ای در سرخرود آمل دستور ویژه و پیگیری‌های قضایی صادر شد و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

صدور دستور قضایی در پی انتشار فیلم از حمله اوباش در سرخرود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که پنج نفر افراد ناشناس با صورت پوشیده با اتومبیل پژو پارس به رستوران مراجعت کرده و در بدو ورود با سلاح سرد اعم از چاقو، قمه، میلگرد و غیره، شروع به تخریب خودرو‌های پارک شده در جلوی رستوران کردند و سپس شیشه‌های ورودی ساختمان را تخریب کرده و با ایجاد رعب و وحشت از محل متواری شدند؛ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران، امروز در جمع خبرنگاران، در این خصوص اظهار کرد: گروهی اراذل قبل از این نیز اقدامات مخل نظم عمومی داشته‌اند که نیابت برای دستگیری آنان صادر شد وهم اکنون متهمان توسط پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شناسایی و تمامی دستورات قضایی صادر شده است.

وی افزود: دستگاه قضایی استان مازندران همواره قاطعانه با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند، پنج نفر افراد ناشناس با صورت پوشیده با اتومبیل پژو پارس به رستوران مراجعت کرده و در بدو ورود با سلاح سرد اعم از چاقو، قمه، میلگرد و غیره، شروع به تخریب خودرو‌های پارک شده در جلوی رستوران کردند.

اکبری ادامه داد: سپس شیشه‌های ورودی ساختمان را تخریب کرده و با ایجاد رعب و وحشت از محل متواری شدند، رستوران نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شده است، در نیابتی که به دادسرای چالوس اعطا شده بود متهمان در نزدیکی مکان شناسایی شده اما از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران، بیان کرد: این اشخاص دارای سوابق قبلی و موارد رفتار‌های این گونه در سابق هم بوده با توجه به اعلام پلیس اطلاعات مبنی بر مکان‌یابی آن‌ها در تهران، نیابتی برای تهران ارسال شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول