اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ساخت مسکن ارزان قیمت در زنجان/ مهمترین مشکل مسکن، قیمت بالای زمین است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از ساخت مسکن ارزان قیمت در زنجان با همکاری بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: هفته آینده این طرح با حضور مسؤولان بررسی می‌شود.

ساخت مسکن ارزان قیمت در زنجان/ مهمترین مشکل مسکن، قیمت بالای زمین است

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق دیدار اخیری که با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انجام شده، شهرداری و سایر دستگاه‌های متولی پیگیر ورود به بحث ساخت خانه‌های ارزان قیمت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه طرح اولیه ساخت مسکن ارزان قیمت ارائه شده است، اضافه کرد: البته این کار با همکاری مضاعف بنیاد مستضعفان با توجه به زمین‌هایی که در زنجان دارد، انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از طریق نماینده مردم زنجان در مجلس و سایر دستگاه‌های متولی با جدیت پیگیر ساخت مسکن ارزان قیمت هستیم، اضافه کرد: پس از تصویب طرح در کمیسیون ماده 5 و همچنین هماهنگی آن با مسؤولان کار آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌ها برای اجرایی کردن ساخت مسکن ارزان قیمت استفاده خواهد شد، اضافه کرد: البته پیش از این نیز اقدامات این چنینی از طریق شرکت‌های تعاونی انجام شده، ولی حجم کار در این طرح گسترده خواهد بود.

راشاد با بیان اینکه ساخت مسکن ارزان قیمت، بار تورمی را در بخش مسکن کاهش خواهد داد، تصریح کرد: در واقع مشکل اصلی در افزایش قیمت مسکن، زمین است و دولت باید مشکل قیمت زمین را حل کند، چرا که موضوع وارد کردن محدوده‌های شهر نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری مسکن باید بر اساس مستحدثات باشد و قیمت زمین به صفر برسد، اضافه کرد: قطعا ساخت مسکن ارزان قیمت با استفاده از زمین‌های بنیاد مستضعفان کمک شایانی به این امر می‌کند

وی درباره مشارکت شهرداری در طرح ساخت خانه‌های ارزان قیمت نیز گفت: شهرداری آماده هرگونه همکاری در این بخش است، همچنان که در پروژه مسکن هم تخفیفات لازم ارائه و همکاری انجام شد.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول