اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در سه مقطع زمانی اجرایی می‌شود

مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه مبتنی بر هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نهادهای انقلابی آغاز شد.

مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در سه مقطع زمانی اجرایی می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دبیرخانه نهضت کمک مومنانه به مناسبت آغاز مرحله دوم برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیانیه ای منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: 

در ادامه مرحله اول نهضت کمک مومنانه که رضایت مقام عظمای ولایت را به همراه داشت و موجب همدلی بین نهادها،دستگاه ها و آحاد مردم گردید و با حضور پرشور و گسترده قاطبه مردم انقلابی ،مومن و نیکوکار موج عزت،قدرت و همبستگی را در کمک به نیازمندان و محرومین جامعه ایجاد کرد.

براساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و با عنایت به وضعیت موجود کشور و بروز ویروس منحوس کرونا که موجب خسارت به بخش هایی از معیشت مردم و اقتصاد مردم گردید و با عنایت به فرامین ولی امر مسلمین جهان مبنی بر استمرار نهضت کمک مومنانه و تعاون و احسان در جامعه (مورخ 99/4/22)،مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه مبتنی بر هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت های نهادهای انقلابی و حاکمیتی،دستگاه ها و به ویژه مردم عزیز ایران اسلامی و همچنین نقش آفرینی حداکثری رده های بسیج و پایگاه های مقاومت خواهر و برادر گروه های جهادی بسیج و... با با تمرکز بر سه مقطع زمانی از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر شروع شده است؛

فعالیت هیئات مذهبی، موکب ها، آشپزخانه ها، مساجد، صندوق های قرض الحسنه، خادمین الشهدا و... و استفاده از نذورات،قربانی ها،اطعام، اربعین، حجاج و...در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز و تهیه بسته های معیشتی ،لوازم التحریر،کیف و کفش، اجاره بها، اشتغال زا و... در کنار خدمات تخصصی اقشار بسیج انجام خواهد شد.

امید است با مشارکت همه نهادها و مردم در این امر خداپسندانه ضمن لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت بتوانیم شاهد خلق حماسه ای دیگر توسط مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول