اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری سارقان مراکز بازی رایانه‌ای در مشهد و نیشابور/شناسایی20 شاکی پرونده

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری 2 متهم به سرقت از مراکز بازی‌های رایانه‌ای در مشهد و نیشابور خبر داد.

دستگیری سارقان مراکز بازی رایانه‌ای در مشهد و نیشابور/شناسایی20 شاکی پرونده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده ‌در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مراکز بازی رایانه‌ای سطح شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در غرب مشهد قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین وقوع چند فقره سرقت مشابه در این خصوص در شهرستان نیشابور، کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی یک متهم را در نیشابور شناسایی و با اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی، این فرد را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی با همدستی فردی دیگر اعتراف و با راهنمایی وی، متهم ردیف دوم به همراه یک مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها 6 دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه پرینتر رنگی، 430 عدد دسته بازی، 5 عدد صفحه کلید، 411 عدد پایه دسته پی اس و یک دستگاه حافظه رایانه  کشف کردند.

شفیعی با اشاره به این که ارزش وسایل سرقتی کشف شده از متهمان 8 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات خود یک دستگاه خودرو پراید مورد استفاده در سرقت‌ها را توقیف کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون 20 شاکی، شکایات خودشان را در مشهد و نیشابور مطرح کرده و ضمن شناسایی اموال سرقتی  با هماهنگی مقام قضایی اموال خود را تحویل گرفته‌اند، وتحقیقات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول