اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

راه‌اندازی قرارگاه‌‌ فرهنگی در نمازهای جمعه شهرستان‌ها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان با تاکید بر استقرار قرارگاه‌های فرهنگی در شهرستان‌ها، گفت: نمازهای جمعه فرماندهی مسائل فرهنگی و معنوی شهرستان و پیگیری مطالبات مردم را برعهده خواهند داشت.

راه‌اندازی قرارگاه‌‌ فرهنگی در نمازهای جمعه شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام جلیل علی‌نژاد امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، اظهار کرد: نمازهای جمعه ارکان مهم هر شهر هستند و تلاش خواهیم کرد ارزش‌های اسلامی و گفتمان انقلاب را ترویج کنیم.

وی با تاکید بر استقرار قرارگاه‌های فرهنگی در شهرستان‌ها، گفت: نمازهای جمعه فرماندهی مسائل فرهنگی و معنوی شهرستان و پیگیری مطالبات مردم را برعهده خواهند داشت؛ در این زمینه برنامه‌ریزی خواهد شد و در این راستا گام برمی‌داریم.

وی با تاکید بر ضرورت پیشبرد گفتمان رهبری و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: در زمینه مطالبه‌گری، باید باری از دوش مردم برداشته و مشکلات شهرها پیگیری شوند؛ این خواست رهبر معظم انقلاب است که ائمه جمعه در خدمت مردم باشند.

علی‌نژاد عنوان کرد: باید فرهنگ حضور در نماز جمعه در جامعه تبیین شده و مردم با فلسفه و برکات آن بیشتر آشنا شوند؛ همچنین ائمه جمعه و خادمین فعال در این حوزه نسبت به جذب هر چه بیشتر جوانان تلاش کنند.

مراسم تودیع و معارفه مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه امروز با حضور حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، ائمه جمعه و علما برگزار شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول