اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع گوشت مرغ گرم ومنجمد با قیمت مصوب در خراسان رضوی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از توزیع گوشت مرغ گرم ومنجمد با قیمت‌های مصوب ۱۵ هزار و پانصد تومان و ۱۳ هزار و پانصد تومان خبر داد.

توزیع گوشت مرغ گرم ومنجمد با قیمت مصوب در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی علی غفوری مقدم  با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ در بازار استان طی چند روز اخیر روند کاهشی داشته، اظهار کرد: با توجه به این که در جوجه ریزی با نوساناتی روبرو بوده‌ایم بنابراین باید مرغ به میزان کافی به شبکه توزیع تزریق شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی با اتحادیه فروشندگان مرغ توافق شده است 6 زنجیره  تولید، عرضه مستقیم  گوشت مرغ  را به قیمت مصوب 15 هزار و 500 تومان در نقاط مختلف مشهد  به مردم داشته باشند.

وی گفت: موجودی گوشت مرغ منجمد در بازار کافی است  و براساس تقاضای شبکه تنظیم بازار بطور مستمر نسبت به صدور حواله و توزیع آن اقدام می‌شود.

غفوری مقدم گفت:  از یک‌‌هزار و 200 تن گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار سهمیه خراسان رضوی، 50درصد متعلق به مشهد و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: تزریق تخم مرغ به فروشگاه‌های شهرداری در شهر مشهد و همچنین توقف صادرات آن باعث کاهش قیمت تخم مرغ در بازار و رسیدن آن به قیمت مصوب این کالا یعنی ۱۱۰ هزار ریال به ازای هر کیلو و حتی کمتر از آن شده است.

وی اضافه کرد: از وزارت متبوع تامین 2 هزار تن برنج هندی برای خراسان رضوی درخواست شده تا بتوان با جذب این سهمیه آن را به بازار عرضه کرد.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول