اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادعای معارضان درباره آغاز قریب‌الوقوع عملیات ارتش سوریه در ادلب

شماری از منابع معارض مدعی شدند که نیروهای سوری و روس تجهیزات نظامی زیادی به استان ادلب ارسال کردند که حکایت از آغاز احتمالی عملیات ادلب دارد.

ادعای معارضان درباره آغاز قریب‌الوقوع عملیات ارتش سوریه در ادلب

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری معارض ادعا کردند که ارتش سوریه و نیروهای روس، تجهیزات نظامی به استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه ارسال کردند.

این منابع که نخواستند نامشان فاش شود، به خبرگزاری آلمان گفتند که «نیروهای دولتی سوریه طی روزهای اخیر گذشته، تجهیزات نظامی از ریف دمشق و حمص [به ادلب] ارسال کردند».

معارضان با بیان اینکه «نیروهای وابسته به لشکر پنجم –تحت‌الحمایه روسیه- و یگان‌های ویژه روس وارد استان ادلب شدند»، تأکید کردند: «نیروهای دولتی سوریه برای یک عملیات نظامی آماده می‌شوند».

به گزارش روزنامه رأی الیوم به نقل از معارضان، احتمالا این عملیات پس از انتخابات روز یکشنبه آتی آغاز می‌شود یا اینکه می‌تواند «این نیروهای نظامی، اهرم فشاری برای ترکیه باشد که از طریق گذرگاه کفرلوسین در استان ادلب، به صورت مداوم، تجهیزات نظامی ارسال می‌کند».

به گزارش این روزنامه، جنگنده‌های روس و توپخانه ارتش سوریه نیز طی دو روز گذشته، بر شدت حملات خود در مناطق مختلف استان ادلب افزوده‌اند.

این در حالی است که در حال حاضر بخش اعظم استان ادلب در اشغال تروریست‌های وابسته به ترکیه قرار دارد و دولت سوریه نیز متعهد شده است که این بخش از خاک خود را از تروریسم پاک خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول