اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آغاز تغییر تعرفه تاکسی‌مترهای مشهد از روز گذشته

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز تغییر تعرفه تاکسی‌مترها از روز گذشته خبرداد.

آغاز تغییر تعرفه تاکسی‌مترهای مشهد از روز گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با نهایی شدن افزایش نرخ سالانه کرایه تاکسی‌ها، عملیات اجرایی تغییر تعرفه تاکسی‌مترها و نرخ گذاری جدید تمام خطوط و مبادی ورودی شهر از روز گذشته 25 تیرماه آغاز و طبق جدول زمان‌بندی تا سه مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: شبکه‌های بیسیم و خودروهای آژانس ها 25 و 26 تیرماه، تاکسی‌های گردشی، خطوط شهری و تاکسی‌های ون 27 تا 30 تیرماه، مبادی ورودی (فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری) 31 تیر تا یک مرداد می‌توانند با مراجعه به بولوار شهدای تاکسیرانی جنب پمپ گاز شرکت تعاونی تاکسیرانی از ساعت هشت الی 13 و از ساعت 17 الی 20 نسبت به تغییر تعرفه تاکسی‌متر خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: تاکسیرانان توجه داشته باشند در هنگام مراجعه به محل تغییر تعرفه حضور مالک یا کمکی به همراه اصل پروانه بهره‌برداری الزامی است و از طرفی با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری است تاکسیرانان به هیچ وجه تنظیم تاکسی‌متر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

محبی خاطرنشان کرد: تاکسی‌هایی که در موعد مقرر نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام نکنند، می‌توانند در آخرین فرصت یعنی دو الی سه مرداد ماه نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام کنند، در غیر این صورت پس از پایان طرح، ناوگانی که نسبت به تغییر تعرفه خود اقدام نکرده باشند توسط عوامل بازرسی سازمان اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول