اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آزمون: فرقی نمی‌کند من گلزنی کنم یا دزیوبا/ موفقیت زنیت از همه چیز مهمتر است

مهاجم ایرانی زنیت بعد از دیدار با اورنبورگ به رقابتش با همبازی خود برای کسب عنوان آقای گلی واکنش نشان داد.

آزمون: فرقی نمی‌کند من گلزنی کنم یا دزیوبا/ موفقیت زنیت از همه چیز مهمتر است

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته بیست و نهم لیگ برتر روسیه، زنیت در ورزشگاه خانگی خود میزبان اورنبورگ بود و 4 بر یک پیروز شد.

در این بازی سردار آزمون از ابتدا در ترکیب زنیت حضور داشت و موفق شد 2 گل بزند و یک پاس گل دهد تا نمایش درخشان و خیره کننده ای از خود برجا بگذارد. زنیت با این برد 69 امتیازی شد و اورنبورگ هم در قعر جدول، به لیگ دسته دوم روسیه سقوط کرد.

آزمون بعد از بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. مهاجم ایرانی در مصاحبه با سایت «اسپورت اکسپرس» گفت: هیچ بازی آسانی وجود دارد. خدا را شکر در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. ما در داخل زمین تلاش می کنیم تا دستورات مربی را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.

ستاره ایرانی درباره رقابت تنگاتنگش با دزیوبا زوجش برای کسب  عنوان آقای گلی لیگ روسیه، گفت: دزیوبا؟ هر مهاجمی که برای تیمش گلزنی کند، قابل احترام است. ما تلاش کردیم تا تیممان پیروز شود و این مهمترین چیز است. ما با هم در یک تیم بازی می کنیم و هیچ فرقی نمی کند چه کسی گل بزند. مهم این است که ما به همدیگر کمک کنیم.

دزیوبا اکنون با 17 گل صدرنشین بهترین گلزنان لیگ روسیه است. آزمون با زدن 2 گل در این دیدار، فاصله اش را با دزیوبا به یک گل رساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول