اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کاهش ناپایداری همراه با افزایش تدریجی دما از فردا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز هم انتظار داریم در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبارهای پراکنده در آسمان مازندران باشیم و از فردا از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود.

کاهش ناپایداری همراه با افزایش تدریجی دما از فردا

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همان‌گونه که انتظار داشتیم روز گذشته شاهد رگبار و رعدوبرق‌های شدید و قابل ملاحظه در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش از بورخیل قائم‌شهر ۱۱۰، اسکندرکلای قائم‌‌شهر ۷۵، بورخانی سوادکوه ۶۰، بازیارخیل ساری ۵۷ ، سوخته‌سرای سوادکوه ۵۱، قراخیل قائم‌شهر ۳۰ و آلاشت و وزرامحله محمودآباد با ۲۷ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: این بارندگی در مناطق شدید بود و موجب جاری شدن روان‌آب شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز هم انتظار داریم در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبارهای پراکنده در آسمان مازندران باشیم، اضافه کرد: از فردا از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود و جو نسبتا پایداری حاکم خواهد شد.

اسدی تصریح کرد: آسمان استان از فردا تا اواسط هفته آینده عمدتا صاف تا نیمه‌ابری است باتوجه به شرایط فصلی و استقرار جریانات شمالی در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر داریم که احتمال رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اعلام اینکه از لحاظ دمایی نیز تغییرات چندان دمایی نداریم، اظهار کرد: از فردا تا اواسط هفته آینده شاهد افزایش تدریجی و محسوس دما خواهیم بود و روزهای گرم تابستانی را در نیمه نخست هفته آینده تجربه خواهیم کرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول