اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فارس من| تعرفه خدمات پستی در کرمانشاه بالاست/ اداره پست: نرخنامه کشوری است

معاون اداره پست کرمانشاه در پاسخ به مطالبه شهروندان که در سامانه «فارس من» ثبت شده بود پاسخ داد و گفت: نرخ نامه هزینه‌های پستی به صورت مصوب و متمرکز از طرف سازمان تنظیم مقررات تعیین می شود و به صورت صریح و شفاف در سامانه post.ir قابل مشاهده و ارزیابی است.

فارس من| تعرفه خدمات پستی در کرمانشاه بالاست/ اداره پست: نرخنامه کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش یکی از همشریان در سامانه فارس من، مطالبه‌ای در خصوص گرانی نرخ تعرفه‌های پستی با عنوان «تعرفه خدمات پستی در کرمانشاه بسیار گران است» به ثبت رساند.

به همین دلیل و پیرو درخواستی که در سامانه فارس من وجود دارد مبنی بر اخذ هزینه اضافه بابت بسته پستی، معاون فنی اداره کل پست کرمانشاه، گفت: نرخ نامه هزینه‌های پستی به صورت مصوب و متمرکز از طرف سازمان تنظیم مقررات تعیین می شود و به صورت صریح و شفاف در سامانه post.ir قابل مشاهده و ارزیابی است.

«خسرو خادمی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یادآور شد: اخذ هزینه اضافه بابت بسته‌های پستی امر غیرممکن بوده چرا که کلیه هزینه‌ها و نرخنامه‌ها را می‌توان در سامانه مشاهده کرد و حتی در مراکز پستی نیز قابل مشاهده است.

خادمی یادآور شد: برخی هزینه‌ها که در سامانه نیست ممکن است از مشتری اخذ شود اما در سامانه نباشد، این خدمات که با عنوان خدمات جانبی از آنها ذکر می شوند، شامل خدماتی همچون فروش کارتن، ساعت توزیع و برخی هزینه‌ها همچون مالیات بر ارزش افزوده می‌شود و ممکن است باعث تغییر در نرخ قیمت‌ها شود.

معاون فنی اداره کل پست کرمانشاه در پاسخ به درخواست مخاطبان فارس من گفت: سامانه post.ir دارای سیستم شکایت متمرکزی است که به سازمان مرکزی پست و بازرسی تهران متصل بوده و در صورت ثبت شکایت مشتریان، موضوع مطرح شده از طرف آن‌ها توسط بازرسی به صورت کامل بررسی می شود.

خادمی یادآور شد: از طرف دیگر سامانه شکایت مشتریان داخل استان نیز از طریق همین سامانه قابل دسترسی بوده و در صورت ثبت تخلف، از طرف کارشناسان بازرسی استان به صورت دقیق بررسی خواهد شد و همچنین مشتریان مرکز پست کرمانشاه می‌توانند در صورت تمایل نسبت به عرض شکایت حضوری به اداره کل پست کرمانشاه واقع درخیابان شریعتی، واحد بازرسی مراجعه کنند.

وی با اشاره به سرویس های پستی موجود اضافه کرد: مشتریان عزیز باید توجه داشته باشند که مرسولات پستی به سه شیوه ویژه، پیشتاز و سفارشی قابلیت ارسال داشته و قیمت مرسولات پستی بنا به وزن بسته، همانگونه که در سامانه پست موجود است تغییر می‌کند به همین دلیل در هنگام انتخاب سرویس مورد نیاز خود به قیمت و زمان هر یک از این سرویس‌ها دقت داشته باشند.

خادمی در ادامه اذعان داشت: هزینه سرویس‌های پستی در چند سال اخیر ثابت بوده است و در سال گذشته پس از چند سال ثبات در قیمت ها، از طرف سازمان تنظیم مقررات تغییراتی را در خود مشاهده کرده است که بر همین اساس نرخنامه‌های جدید به صورت فیزیکی نیز درمراکز پستی استان درج شده و قابل روئیت است.

انتهای پیام/ح
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول