اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اسامی شهدای حادثه تروریستی سروآباد

طی حمله تروریستی ضد انقلاب به کاروان مردم یاری، جمال کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اورامان و محمد کرمی بسیج مردمی و کارمند بخشداری اورامان به شهادت رسیدند.

اسامی شهدای حادثه تروریستی سروآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طی حمله تروریستی ضد انقلاب به کاروان مردم یاری جمال کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اورامان و محمد کرمی بسیج مردمی و کارمند بخشداری اورامان به شهادت رسیدند.

جمال کریمی بسیجی سپاه سروآباد که حدود چند ماه به صورت شبانه روزی مشغول اقدامات جهادی مقابله با ویروس منحوس کرونا در منطقه بود، شب گذشته به همراه یک نفر دیگر از اهالی منطقه اورامان توسط عوامل ضد انقلاب ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

‌گفتنی است؛ در اردیبهشت ماه امسال نیز سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه ۲ نفر از رزمندگان غیور اسلام جعفر نظامپور و محمد شکری که برای توزیع بسته‌های مردم یاری به روستاهای دیواندره رفته بودند پس از درگیری با ضد انقلاب و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

انتهای پیام/2330/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول