اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

بازدید نماینده ولی‌فقیه در سپاه از نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)

حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی از نمایشگاه دائمی آثار و محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد.

بازدید نماینده ولی‌فقیه در سپاه از نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در سفر به شهر مقدس قم، از  نمایشگاه دائمی آثار و محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد.

حاجی‌صادقی در این بازدید، از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) به عنوان مرکز  فعالیت‌های پژوهشی نیروهای مسلح نام برد و با تقدیر مسئولین و مدیران پژوهشگاه در خصوص برپایی نمایشگاه دائم آثار و محصولات، گفت: این نمایشگاه نشان دهندۀ زحمات بیش از 4 دهه همکاران و پژوهشگران فرهیخته است.

وی  انجام پژوهش‌ها بر اساس اعلام نیاز سازمان، عدم لغزش دینی در آثار، تنوع ورود به مسائل در زمینه های مختلف و گزیده‌گویی را از ویژگی های برجسته محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) برشمرد و اظهار کرد: برخی آثار پژوهشگاه که جنبۀ سازمانی کمتری دارند می تواند با تغییراتی در آن‌ها در اختیار عموم هم قرار بگیرند که انتشارات "زمزم هدایت" بر همین اساس تأسیس شد.

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) به بیان گزارشی پیرامون اقدامات و فعالیت های پژوهشگاه و نمایشگاه دائمی آثار آن پرداخت.

در نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بیش از 2300 جلد کتاب در حوزه های مختلف اعم از سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی ، علوم انسانی و ... در معرض بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول