اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

زیرساخت‌های تیراندازی کردستان با مشکل مواجه است/حسین خزایی رییس هیات تیراندازی کردستان شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کردستان از نظر زیرساخت‌های تیراندازی با مشکل مواجه ‌است و به این دلیل این رشته ورزشی به توسعه دست نیافته است.

زیرساخت‌های تیراندازی کردستان با مشکل مواجه است/حسین خزایی رییس هیات تیراندازی کردستان شد


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی پیش از ظهر امروز در مجمع هیات تیراندازی استان کردستان با اعلام ایجاد سایت تیراندازی در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج، اظهار کرد: امید است این سایت تا پایان سال احداث و به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: کردستان از نظر زیرساخت‌های تیراندازی با مشکل مواجه ‌است و به این دلیل این رشته ورزشی به توسعه دست نیافته است.

جولایی یادآورشد: گرچه بانوان توانسته‌اند در تیراندازی به موفقیت‌های خوبی دست یابند اما در مجموع این رشته ورزشی نتوانسته به پیشرفت‌های خوبی دست یابد.

وی گفت: قرار شده ۱۵۰ میلیون تومان به هیات‌های استان تحویل داده شود اما تاکنون مبلغی واریز نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه بسیاری از رشته‌ها در استان زبانزد خاص و عام است گفت: امید است مردم استان بتوانند در جایگاه آسیایی و بین‌المللی حضور پررنگی داشته باشد.

لازم بذکر است در این مجمع انتخاباتی حسین خزایی با کسب ۱۳ رای از میان ۱۴ رای ماخوذه تا سال ۱۴۰۳ به عنوان رییس هیان تیراندازی استان انتخاب شد، پیش از وی، اصغر گومه رییس هیات تیراندازی استان را عهده دار بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول